כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שירות חדש במרפאת מכבי בחולון – מרפאת ייעוץ הנקה

שירות חדש במרפאת מכבי בחולון - מרפאת ייעוץ הנקה

שירות חדש במרפאת מכבי בחולון – מרפאת ייעוץ הנקה
מכבי שירותי בריאות במרחב חולון חונכת שירות ייעודי חדש – מרפאת ייעוץ הנקה ייחודית לנשים הרות או לאימהות בחולון.
הנקה היא תהליך טבעי, אבל גם אותו צריך ללמוד. חברות מכבי מוזמנות עם בני הזוג, האימהות, הסבתות או החברות, לקבל את כל הטיפים ולגלות עולם חדש ומופלא. בין השאר תעסוק המרפאה בנושאים שונים כגון: מיומנויות הנקה פעילה, הנקה משולבת, הנקה בעת חזרה לעבודה, הנקה בתנוחה נכונה ומניעת כאבים ופצעים, ניהול יעיל של הנקה – שעות, כמויות, שאיבת חלב ועוד.
המרפאה נעניק שירות לכלל חברות מכבי בחולון בימי רביעי בין השעות 13:00-15:00 ברחוב רפאל 4 חולון.
מפגש הדרכה וייעוץ אישי ופרטני, יוענק ע"י הגב' נטלה מרדכי אחות מוסמכת לייעוץ הנקה. הייעוץ יינתן בזימון תור מראש בטלפון *3555 מכבי ללא הפסקה ובאפליקציית מכבי .

ד"ר חגי פרנקל מ"מ ראש מחוז ירושלים והשפלה, "מכבי שירותי בריאות מציעה מעטפת רחבה של שירותים החל מגיל ינקות ועד הגיל השלישי. אנו שמים את החברים במרכז העשייה שלנו וגאים להיות חלק פעיל בכל שלבי החיים. מרפאת ההנקה הינה שירות נוסף המצטרף למגוון השירותים הרבים והחשובים, המציעה מכבי לחבריה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem