כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שליו פנקר מוקיר תודה למחלקת הסכרת בבית החולים וולפסון

השבוע התקיים יום התודה הישראלי. למעלה מ-55,000 בנות ובני נוער מכל רחבי הארץ לקחו חלק ביום זה, שהפך למסורת שנתית ביוזמת והובלת "נוער לתת" (ארגון הנוער של ארגון לתת): אמירת התודה לנותני השירות במרחב הציבורי הסובבים אותנו, שלרוב אינם זוכים להכרה ולהתייחסות.

במהלך היום הגיעו בני הנוער לבתי חולים, תחנות משטרה, מד"א ומכבי אש, וכך גם לעובדי ניקיון, מאבטחים, עובדי משק ונתוני שירות נוספים.

באירגון לתת אומרים שלאמירת התודה היא אקט של אכפתיות וסולידריות חברתית כלפי האנשים שחיים סביבנו ושלרוב אנחנו אדישים לגביהם ולוקחים אותם כמובן מאליו.

ארוע יוצא דופן התרחש בבית החולים וולפסון במחלקת הסכרת כאשר שליו פנקר בן ה15 הפתיע את באי המחלקה שהגיע עם חבריו וחילק פרחים ומכתבי תודה לרופאים ,האחיות,אנשי הצוות ובאי המחלקה

אימו של שליו הילה מספרת את מחלת הסכרת גילינו כבר בגיל 5 כאשר שליו התלונן על חוסר מנוחה כאשר שליו התלונן על זה שהוא מרגיש משהו מוזר אך אינו יודע מהו ,לקחנו אותו לבית החולים וולפסון למחלקת המיון שם לאחר סידרה של בדיקות איבחנו אצלו את מחלת הסכרת.


ההתמודדות עם המחלה אינה פשוטה אך למזלנו צוות המחלקה עושה ימים כלילות להקל על סבלם של המשפחות והמטופלים אם זה בטיולים או ימי כייף ועוד שלל פעילויות.

ביום התודה חש שליו צורך להעניק תודה לכל צוות המחלקה על כל עובדיה שהגיע עם נוער לתת והפתיע אותם שלא ציפו לו ובפיו רק מילה אחת שעשתה את צוות המחלקה כל כך מאושר .

שליו אמר תודה לכם שבזכותכם אני נער בריא ומאושר

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem