כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שני ראשי מינהלים חדשים נכנסו לתפקידם

בימים אלו נכנסים לתפקידם שני ראשי מינהלים חדשים- איריס ארונין למינהל קהילה ואילן רפאלי למינהל איכות הסביבה

בימים אלו נכנסים לתפקידם שני ראשי מינהלים חדשים- איריס ארונין למינהל קהילה ואילן רפאלי למינהל איכות הסביבה * בעירייה יש שבעה מינהלים, ארבעה מהם מנוהלים על ידי אישה * מנכ"ל העירייה, דודי גיל: "מדובר בשני מינהלים מרכזיים וחשובים במערכת"

בימים אלו נכנסים לתפקידם שני ראשי מינהלים בעיריית ראשון לציון. מינהל קהילה ומניהל איכות הסביבה. מדובר בתפקידים בכירים ביותר. מינהל קהילה אחראי בין היתר על כל מערך הקהילה בעיר, לרבות אגף צעירים ונוער, שירות לתושב, קליטה ושילוב עולים, מעורבות חברתית והתנדבות ועוד. מינהל איכות סביבה אמון על תברואה ומחזור, פינוי אשפה, גינות ופארקים, איכות סביבה ובעלי חיים. אילן רפאלי יחליף את איתמר לוי בתפקיד ראש מינהל איכות הסביבה ואיריס ארונין מחליפה את דפנה שקורי בתפקיד ראש מינהל קהילה. בעירייה יש שבעה מינהלים, ארבעה מהם מנוהלים על ידי אישה.

מנכ"ל העירייה, דודי גיל, אמר: "מדובר בשני מינהלים מרכזיים וחשובים למערכת, לכל אחד מהם נגיעה ישירה לאיכות חייו של התושב ולכן נעשתה עבודה מקיפה ויסודית שמטרתה למנות את האנשים הראויים ביותר לתפקיד. אני מאחל לשניים הצלחה בתפקידם, הצלחתם היא הצלחתנו".

רפאלי (46) סגן אלוף במילואים ובעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה ושני במינהל עסקים, שימש במשך 23 שנים בצבא בתפקידים שונים, האחרון שבהם ראש ענף תפיסות ותורות באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה. רפאלי אמר: "אני נכנס לתפקיד מתוך תחושת שליחות גדולה לתושבי ראשון לציון ואני נכון לאתגרים הרבים המצפים לי בהווה ובעתיד".

ארונין (32) מגיעה לתפקיד ראש מינהל קהילה לאחר ששימשה במגוון תפקידים בעולם החברתי- קהילתי בעשור האחרון, בין היתר שימשה כסגנית מנהל אגף חברה נוער וצעירים בעיריית פתח תקווה, מנהלת תכניות ושותפויות ב"ציונות 2000" ובחברת "פיינל" ובתפקידה האחרון- מנכ״לית העמותה לחינוך ותרבות ומנכ״לית העמותה לספורט במועצה האזורית באר טוביה. "אני גאה להצטרף לרשות מובילה הנותנת מענה מקיף ורחב ורואה את התושב במרכז" אמרה ארונין "תחום הקהילה הינו תחום משמעותי ואני רואה בתפקיד אחריות גדולה לצד שליחות חברתית כשהאתגר הגדול הוא להביא את הערך המוסף והייחודי של ראשון לציון ותושביה. אני מאמינה שיחד עם החזון והמדיניות אותה ראש העיר מוביל נוכל להגיע להישגים משמעותיים בתחומים קהילתיים רבים".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem