כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

שתי הצלות דרמטיות בחוף הים בראשון לציון

שתי הצלות דרמטיות בחוף הים בראשון לציון

בהפרש של שעה, שתי הצלות דרמטיות בחוף הים בראשון לציון

למרות האיסור להיכנס לחוף הים, היו מי שניצלו את מזג האוויר הקיצי ונכנסו אמש לים בראשון לציון, דבר שכמעט עלה להם בחייהם. בעקבות החלטת עיריית ראשון לציון להפעיל שירותי הצלה לצד האכיפה, שהו בחוף באותם הרגעים ארבעה מצילים כוננים: גילי גפלה, שי בן גוזי, ליאור סבג ונירן הירש.

המצילים זיהו בחוף הים קריאה לעזרה בחוף הצפוני. שתי נערות ונער נסחפו בזרם פורץ שמשך את המתרחצות פנימה לעומק. שני מצילים כוננים רצו אליהם והצילו אותן באמצעות גלגלי הצלה.
שעה לאחר מכן, שוב אירוע, באותו מקום ממש. הפעם היו אלו שתי נערות שנסחפו באותו זרם ממש. גם במקרה זה רצו אליהם המצילים ומשו אותן מהמים.

אירועים אלו הם בדיוק התרחישים שמהם חששו בעירייה. מזג האוויר השרבי הצפוי בסוף השבוע יעודד רבים לפקוד את חוף הים. העירייה נערכת לאכוף את איסור הרחצה אך במקביל מציבה מצילים שיסיירו לאורך חוף הים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "האירועים אמש הם בדיוק מה שחששנו מהם. לשמחתי היינו מוכנים בנוכחות מצילים בחוף. אני חושב שצריך ונכון לפתוח את חוף הים, אבל עד שזה יקרה, אנחנו צריכים להקפיד למלא את הנחיות משרד הבריאות ולכן אני מבקש מאזרחים להימנע מלהגיע לחוף הים".


מחזיק תיק חופים ואגמים, עידן מזרחי, הוסיף: "חוף הים הוא מקום פתוח, עם זרימת אוויר ומים מתחלפים כל הזמן על ידי הגלים, כל התנאים הנוחים למניעת הדבקה והתפשטות הנגיף. ערי החוף ובניהן ראשון לציון ערוכות לעמוד במתווה לפתיחת עונת הרחצה. אני קורא למקבלי ההחלטה לאפשר ליהנות ממשאב הטבע היפה הזה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem