כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תאונה טראגית בראשון לציון

הולך רגל נהרג בזמן שעבר במעבר חצייה

המשטרה חוקרת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בראשל"צ, בה נהרג הולך רגל.

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית ברחוב משה דיין בראשון לציון, במעורבות רכב פרטי והולך רגל, כאשר על פי החשד הולך הרגל נפגע במהלך חציית הכביש במעבר חצייה.

על פי גורמי רפואה, הולך הרגל, שזהותו טרם ידועה, נפגע באורח אנוש, ובתום ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. נהג הרכב הפוגע נפגע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

בוחני התנועה פתחו בחקירה, תוך איסוף ממצאים מהזירה .

דובר מד"א, זכי הלר מוסר בנוסף :


בשעה 06:21 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הולך אגל שנפגע מרכב, ברח' יוסף ספיר פינת משה דיין בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על גבר כבן 60 ללא סימני חיים וקבעו את מותו. נהג הרכב כבן 20 פונה לבית חולים וולפסון במצב קל.

פאראמדיק מד"א אופיר שיש סיפר:

"ראינו גבר בשנות השישים לכוד מתחת לרכב, לאחר שהוא חולץ ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה עם חבלה רב מערכתית, ללא נשימה ולחא דופק ובתוך זמן קמצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום. הענקנו טיפול רפואי לנהג הרכב, צעיר כבן 20 שחש ברע ופינינו אותו להמשך בדיקות בבית החולים."

קרדיט: דוברות המשטרה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem