כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תוספת חדשה למתחם המסחרי החדש בפרויקט עירוב השימושים המבוקש בראשל"צ – אזורים נרקיסים

בפרויקט שטח מסחר בהיקף של כ-2,500 מ"ר

תוספת חדשה למתחם המסחרי החדש בפרויקט עירוב השימושים המבוקש בראשל"צ – אזורים נרקיסים

בפרויקט שטח מסחר בהיקף של כ-2,500 מ"ר

חברת הנדל"ן "אזורים" מודיעה על חתימה של הסכם בשטחי המסחר שבשכונת "הנרקיסים" החדשה במזרח ראשון לציון. העסקה נחתמה עם רשת פיצה פרגו שתשכור במתחם על ציר שדרות ירושלים (מגרש 506) שטח של כ- 80 מ"ר לתקופה של 5 שנים. מועד המסירה צפוי להיות בשנת 2023.

של חברת "אזורים" בשכונת נרקיסים כוללים כ- 2500 מ"ר, המתפרסים על פני שלושה מתחמים שונים אותם מקימה חברת אזורים. המסחר מלווה רחוב ומוקם במסגרת פרויקטי עירוב שימושים הכוללים בנייני מגורים ושטחי מסחר. פיצה פרגו, מצטרפת לשורת הסכמים נוספים שנחתמו עם "עולם הממתקים", רשת הסופרים "סיטי מרקט" ורשת בתי המאפה "חלום יעקב"

דן מור, סמנכ"ל  המניבים באזורים: "עסקה זו, לצד עסקאות נוספות שכבר נחתמו, מלמדות על ההתעניינות הגדלה מצד בעלי עסקים לשכור מתחמים בפרויקט מתוך הבנה שאלו ישרתו את אלפי התושבים שיגורו בשכונה החדשה באופן יומיומי. שכונת נרקיסים מכילה שלושה אזורים מסחר הנמצאים במרחק הליכה זה מזה וישרדגו את חיי הקהילה והפנאי בשכונה. השכונה החדשה תהיה אחת השכונות המודרניות המבוקשות באזור המרכז, בין היתר בזכות מיקומה הנגיש והאטרקטיבי. אזורים ממשיכה לפעול במלוא המרץ בכדי ליצור את התמהיל המסחרי האיכותי והטוב ביותר עבור השכונה".  


שכונת "נרקיסים" החדשה, הנבנית בימים אלו במקום שבו שכן בסיס צריפין, ממוקמת בצידה המזרחי והמתחדש של העיר של ראשון לציון. בשכונה זו, תקים חברת אזורים שישה בנייני מגורים בני 27-9 קומות ובתמהיל דירות משתנה. השכונה תוכננה בצורה חכמה ופונקציונלית כך שתספק מענה איכותי לכל צרכי התושבים במתחמים השונים. בזכות התכנון המוקפד ייהנו דיירי השכונה ממבחר מוסדות ציבוריים, בתי ספר חדשים, אזורי מסחר ומקומות בילוי ופנאי קרובים לבית, אשר יאפשרו לדיירים להנות מחיי קהילה עשירים ואיכות חיים גבוהה.

קרדיט: 3Division

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem