כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תופעת הנגררים התופסים מקומות חנייה

החברה לביטחון תחל באכיפה

תופעת הנגררים התופסים מקומות חנייה:

החברה לביטחון תחל באכיפה:

עגלת משא או נגררת מחויבת להיות רתומה לכלי רכב במהלך נסיעה וחניה, אלא שיותר ויותר נגררים בראשון לציון חונים ברחובות לפרקי זמן ארוכים * ראש העירייה, רז קינסטליך: "ברחובות מסוימים, התופעה מעצימה את מצוקת החנייה ומהווה סכנה בטיחותית" * גובה הקנס: 320 שקלים.

יותר ויותר פניות מתקבלות במוקד העירוני בראשון לציון על עגלות משא או נגררת שעומדים כאבן שאין לה הופכין לפרקי זמן ארוכים. ראש העירייה, רז קינסטליך: ״לצערי אנחנו נתקלים בתופעה שבה תושבים מחנים את העגלה או הנגרר ברחובות העיר ללא כלי רכב גורר. בכך הם תופסים מקומות חניה שמיועדות לכלל משתמשי הדרך. אבל מעבר לכך המצאות עגלה ללא רכב גורר היא סכנה בטיחותית שכן מערכות הבלמים אינן מחוברות למערכות כלי הרכב הגורר."

תקנות התעבורה קובעות כי עגלת משא או עגלה נגררת מחויבת להיות רתומה לכלי רכב מנועי במהלך נסיעה והחניה. החוק אוסר להעמיד נגרר או עגלה ללא כלי רכב המורשה לגרור.
בחברה לבטחון החלו באיסוף הכתובות ומיפוי הנגררים שחונים ברחובות לפרקי זמן ארוכים

ראש העירייה, רז קינסטליך וסגנו, מקסים בביצקי, המחזיק בתיק החברה לבטחון, הנחו להתחיל באכיפה בסוגיה זו. על פי הערכות של החברה לביטחון, ברחבי העיר חונים עשרות עגלות נגררים בגדלים שונים. חלקם אף משמשות כמחסנים מאולתרים. חלק מהעגלות חונות באזורי התעשייה אולם חלק לא מבוטל חונה בתוך הרחובות בשכונות המגורים בעיר.

בחברה לביטחון מציינים כי גובה הקנס על עבירה זאת עומד על סך של 320 שקלים. יש לציין כי על הרכב הנגרר ועל עגלת הגרירה חלים חובות הרישוי של רשות הרישוי ובכלל זה סימון לוחיות רישוי ורישיון כלי רכב בתוקף. ״במקרה שהנגרר או כלי הרכב הגורר לא עומד בכללים אנחנו נתייחס לגביהם ככלי רכב נטוש״ אומר מנכ״ל החברה לביטחון מוטי נחמני.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem