כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושבי חולון הם בין שיאני ההזמנות און ליין בארץ

בכמה יותר הזמינו תושבי חולון משנה שעברה?

חברת דואר ישראל חושפת:

תושבי חולון הזמינו מחו"ל בחצי שנה 36% יותר חבילות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד

מנתוני הדואר עולה כי תושבי העיר הזמינו בחצי שנה 634.5 אלף חבילות מחו"ל

מול 466.3 אלף בתקופה המקבילה אשתקד. חולון במקום ה-16 בישראל בממוצע הזמנות לתושב

· הצלחה להזמנת תור מראש בדואר: שיפור דרמטי בשירות בסניפי הדואר – 57% מהלקוחות הזמינו בחציון הראשון תור מראש, לעומת כ-6% בלבד בחציון ראשון אשתקד.


· זמן המתנה ממוצע בסניף דואר בחציון: 7 דקות למזמיני תור מראש.

תושבי חולון הם בין שיאני ההזמנות און ליין בארץ, כך עולה מנתוני דואר ישראל המתפרסמים השבוע לרגל סיכום החציון הראשון (ינואר-יוני) של שנת 2021. מהדוח עולה, כי בחציון הראשון של 2021 הזמינו תושבי חולון כ-634.5 אלף חבילות מחו"ל, לעומת 466.3 אלף חבילות בחציון הראשון של 2020, צמיחה של 36%. ביחס לגודל האוכלוסייה כל תושב חולון הזמין בממוצע 3.25 חבילות, נתון הממקם את העיר במקום ה-16 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל, וחולקת את אותו הממוצע בצוותא עם חיפה (מקום 15) ורחובות (17), להם מספר הזמנות גבוהה ונמוך מחולון בהתאמה.

כמחצית מכלל החבילות שהזמינו תושבי חולון בחציון הראשון של השנה, נמסרו באמצעות עסקים קטנים ובינוניים בעיר. בחציון של השנה חולקו בעיר 364 אלף חבילות באמצעות עסקים מקומיים, שתפקדו כמרכזי מסירת חבילות של דואר ישראל. מרכז המסירה המוביל בחולון בסיכום החציון הראשון של 2021, הוא העסק "על הדרך" בעיר, עם 60.8 אלף מסירות חבילות בחצי שנה (ממוצע של מעל 10,000 בחודש), נתון הממקם אותו במקום ה-15 במרכזי המסירה המובילים ברמה הארצית.

שיפור בשירות בזכות מהלך הזמנת תור מראש בסניפי החברה

בינואר 2021 יצאה חברת דואר ישראל במהלך המחייב זימון תור מראש לפני ההגעה לסניף ("תור בקליק"). מהלך זה שיפר משמעותית את זמני ההמתנה בסניפים רבים, כאשר חובת הזמנת תור מראש קיימת כיום ביותר מ-200 יחידות מתוך כ-600 יחידות הדואר. בסוף חציון ראשון 2021, 57% מכלל המגיעים לסניפי הדואר בכל הארץ הזמינו תור מראש, לעומת כ-6% בלבד בחציון מקביל. זמן ההמתנה הממוצע בחציון הראשון של 2021 עומד על 7 דקות למזמיני תור מראש, לעומת ממוצע של 12 דקות המתנה בחציון המקביל.

אבי ברכה, מנהל אזור דן בחטיבת הקמעונאות בדואר ישראל, אמר: "אנו פועלים לשיפור השירות באזור חולון ושירות זימון תור מראש מאפשר לדואר להיערך טוב יותר להגעת הלקוחות, וללקוחות להזמין תור מראש בטלפון 171 או באתר הדואר ולהתקבל בזמן ובמקום שנוחים להם, כמעט ללא המתנה. אנו שמחים שדואר ישראל הוא שחקן כה משמעותי בשרשרת הלוגיסטית, ובהורדת יוקר המחיה. לאחר שנת קורונה, אנו רואים התאוששות משמעותית בסחר המקוון עם עליה של עשרות אחוזים במספר הפריטים שהוזמנו מחו"ל".

שחר פלישמן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem