כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושב אזור המרכז נתפס ע"י שוטרי אגף התנועה נוהג במהירות 193 קמ"ש בכביש החוף

במשטרה התנועה שבים ומזהירים אך נראה כי עדיין יש נהגים שלא הפנימו את המסר הבא: נהיגה במהירות מופרזת הינה אחד הגורמים המשפיעים על חומרת הפגיעה בהתרחשות תאונת דרכים. ידוע כי יש קשר ישיר בין תאונות דרכים קטלניות לבין מהירות הנסיעה בה היו מעורבים כלי הרכב. משטרת ישראל המבצעת אכיפה ממוקדת נגד נהגים, המרשים לעצמם לנהוג במהירות מופרזת ולסכן את משתמשי הדרך, פועלת מתוך מטרה ליצור הרתעה ולהגביר את הביטחון בכבישים.

משטרת התנועה מבצעת פעולות אכיפה גלויות וסמויות במשף כל השנה. היום במהלך פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי אגף התנועה, נקלט בעת הפעלת מכשיר הממל"ז רכב פרטי על כביש 2 (חוף) בסמוך לשפיים כשהוא נע במהירות של 193 קמ"ש (90) – היערכות מקצועית של השוטרים סייעה בעצירה של הרכב לאחר מאות מטרים מנקודת הזיהוי.

כאמור, ברכב נהג תושב אזור המרכז בשנות ה-30 לחייו, קצין משטרה שנכח במקום ביצע לנהג שימוע שהוביל לפסילת רישיון הנהיגה לאלתר ל-30 ימים. הנ"ל עוכב לחקירה ובסיומה שוחרר למעצר בית בן 5 ימים עם הזמנה לשיפוט מהיר. באשר לרכב הוא נתפס ע"י המשטרה והכוונה לפעול לבחינת הליך חילוט של הרכב.

מצ"ב תמונות קרדיט דוברות המשטרה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem