כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושב חולון טס במהירות 213 קמ"ש

מה הצעדים שהמישטרה נקטה נגד הנהג

שוטרי אגף התנועה עצרו נהג תושב חולון במהירות 213 קמ"ש על נתיבי איילון, רישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים ורכבו הועבר להליך חילוט

נהיגה במהירות מופרזת מגבירה משמעותית את הסיכויים להיות מעורב בתאונת דרכים קשה. משטרת ישראל פועלת באכיפה ממוקדת, נגד נהגים המפרים את החוק ונוהגים במהירות חריגה המסכנת את משתמשי הדרך. מטרת הפעילות להגדיל את סיכוי מבצעי העבירות להיתפס, להעמידם לדין וליצור הרתעה בכבישים.

במהלך פעילות אכיפה של שוטרי אגף התנועה בליל שישי, נקלט באמצעות מכשיר הממל"ז רכב שנע על כביש 20 (איילון) במהירות 213 קמ"ש. תגובה מהירה של השוטרים הביאה לעצירת הרכב כעבור מספר ק"מ. הנהג תושב חולון בשנות ה-50 לחייו שבבעלותו הרכב, עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים. בתום החקירה שוחרר למעצר בית ל-5 ימים, רישיון הנהיגה שלו נפסל למשך 30 ימים ובכוונת המשטרה לפעול בהליך חילוט של הרכב בשל העבירה החמורה.

ממשטרת ישראל נמסר בנוף : אנו נמשיך לפעול בנחישות והחמרה כלפי נהגים שיבצעו עבירות מסכנות חיים, על מנת להרחיקם מהכביש וליצור שינוי בתרבות הנהיגה.

מצ"ב תמונות קרדיט דוברות המשטרה


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem