כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תושב חולון נהרג אמש בתאונה קטלנית

כל התמונות והסרטונים מהארוע

אמש(שני) ארעה בשעות אחר הצהריים תאונה קטלנית במהלכה נהרג תושב חולון מפגיעת משאית במחלף חולון כאשר על פי החשד הוא נהרג מפגיעת משאית בשעה שניסה לגרור רכב פרטי.

ממשטרת ישראל נמסר כי אמש בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח על תאונת דרכים בכביש 4, מחלף חולות לכיוון דרום, בין משאית לשני כלי רכב.

במקום נקבע מותו של אחד מהפצועים תושב חולון בן 50 ושלושה פצועים בדרגות שונות (על פי גורמי רפואה) פונו לבית החולים אסותא אשדוד.

משרותי הכיבוי נמסר בנוסף שהצוותים הגיעו למקום והבחינו בתאונת דרכים קטלנית בין שתי משאיות ורכב פרטי, כאשר ישנו הרוג, מס' פצועים במצב בינוני ולכוד אחד במצב בינוני/קשה.

לוחמי האש חילצו את הלכוד וסייעו למד"א במקום בפינוי הנפגעים.


אלחנן רוט קצין המבצעים של ארגון זק״א שפלה שטיפל בזירה: ״מדובר בתאונה קטלנית עם מעורבות משאית ומספר כלי רכב, רכב גרירה שככל הנראה הגיע לסייע ולפנות רכב שעמד בשולי הכביש נפגע בעוצמה ממשאית חולפת, כשהגענו למקום ראינו משאית הפוכה ומרוסקת, בין הרכבים שכב נהג הגרר כבן 50 כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום.״

צוות מורחב של מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בכבוד המת ובממצאים בזירה הקשה, יחד עם בוחני התנועה. גופת המנוח הועברה למכון באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.

קרדיט צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה.,

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem