כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 29/10/21 ועד – 04/11/21

התחזית מאת עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 29/10/21 ועד – 04/11/21.

טלה
פעולותיכם והישגיכם נמדדים ונבחנים ויש מי שבודק, שמנטר שמעריך כול צעד שלכם. השבוע יהיה על בני מזל טלה לתת לראש להוביל. נתינת ביטוי לפן השכלתני וההגיוני שבו הם התברכתם ישרת אתכם בצורה יעילה. הפעלת שיקולים רגשיים לגבי נושא או עניין המעסיקים אתכם תגרום לכך שלא תשיגו את מבוקשכם. שיפוט שקול ומאוזן של הדברים יאפשר לכם לנהוג ביושר בראש ובראשונה עם עצמכם, ולאחר מכן עם הסובבים אתכם. כמו כן יהיה עליכם לקחת בחשבון את הצדק הרוחני והקוסמי שקיים בעולמנו. צדק זה בא לידי ביטוי בכל דבר שאתם עושים כך שלמעשה מעשיכם ישפיעו על עתידכם לטוב או לרע. עקרון הגמול מבטיח לכם שעל מעשה טוב תקבלו טוב לכן היו הוגנים וישרים. בעבודה: אתם חשים צורך בשיפור אשר יציב אתכם במקום טוב יותר אך עליכם לדעת ולהבין כי דברים אינם מתרחשים מעצמם ועל מנת שתוכלו להתקדם יהיה עליכם לבצע מהלכים כאלה ואחרים אשר יעידו כי אתם אכן ראויים לקידום המבוקש. כמו כן, ענייניים שקשורים במוסדות ממשלתיים כגון מס הכנסה, ביטוח לאומי או מ.ע.מ עולים על הפרק ויהיה עליכם להיות מוכנים. זוגיות: משברים ישנים שבים ומכים בזוגיותכם. תהליכים אלו מלמדים שאתם זקוקים ליד מכוונת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע שידריך ויכוון תוכל להניע מהלכים שאמורים בסופו של דבר להפוך אתכם למאושרים. בשבוע זה יש סבירות רבה להתעסקות עם מוסדות מדינה וממשל כמו למשל ביטוח לאומי או בתי משפט. לאלו מכם שצרכים להתייצב אל מול מערכת הצדק אל חשש למרות הקשיים הצדק יצא ב"ה לאור. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: בעיני הקב"ה, מעשיו הטובים של אדם וחסרונותיו נשפטים בצורה איכותית ולא כמותית. חטא נורא אחד עלול לדון לכף חובה חיים שלמים של מעשים טובים, כפי שמעשה טוב אחד מיוחד יכול למחוק חטאים רבים. זכרו! רק אלוהים יודע באמת מה נמצא בלבו של כל אדם ורק הוא יודע את ערכם האמיתי של מעשיו.

שור
צורך בהשקעה של זמן בטיפוח מסגרות קיימות. הברקה, הארה או רעיון שצץ במוחכם עשוי להצליח ולעלות יפה. למעשה, אם תתחילו לפעול ממש עכשיו, עד חודש אוגוסט תזכו לראות כיצד כול חלום יכול ב"ה להפוך למציאות. נכונותכם לקבל עזרה ממקור חיצוני עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. נושאים שחשוב לכם לקדם ושעד עתה הם דשדשו במקום, מקבלים תפנית חיובית ודברים מתחילים להתרחש. הכיוון אליו זורמים הדברים, חיובי יותר בעבורכם. חשוב שתדעו, שלמרות הקשיים שאתם אתם חווים כעת, יש לכם את היכולת ואת הכוח הדרוש על מנת לקדם את עצמכם בתחום הקריירה בפרט ובתחום האישי בכלל. היו איתנים בדעתכם וזכרו שכגודל הקושי- גודל השכר. בעבודה: עזרה שתוצע לכם ממקור חיצוני תסייע בידכם לפתור משבר אמון עם עמיתים וקולגות במקום העבודה. תהליך זה יביא לשינוי חיובי בכל הקשור לקריירה ועשייה. לרווקים שביניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת, כל שעליכם לעשות הוא לצאת לדרך חדשה וליצור אותה. אם אתם מדברים על נישואין… אז קדימה שיהיה בהצלחה. לזוגות שבניכם: זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. לזוגות שנמצאים במשבר, חשוב, כדאי ומומלץ להיעזר גם בגורם מקצועי, שיכול לסדר לכם את המחשבות. עיסוקים הקשורים בכלי רכב ותחבורה- תיקון, קניה, מכירה וכדומה עולים על הפרק. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: חוק המשיכה פועל לפי העיקרון של "דומה – מושך – דומה" ולכן האנרגיה הפנימית שלנו מושכת את האנרגיה הדומה הזאת אלינו שוב ושוב. זכרו! טוב בא לטוב, כסף בא לכסף ואושר בא לאושר.
תאומים
המהות של השבוע חיובית והיא מלמדת על סיום של פרק ויציאה לדרך חדשה כמו למשל: עזיבה של מקום עבודה או סיום של קשר או מעבר דירה ושינוי של מקום מגורים. (עיר האחרת מדינה אחרת) אצל חלקכם עולה הצורך נטישה של רעיון ושינוי של גישה שתוביל לשינוי באורח החיים. באופן כללי: רבים מבני מזל תאומים מצויים בסופו של תהליך מתמשך. תחושה של מיצוי וסיום של דבר כזה או אחר מקננות בלבכם ורבים מכם חשים ויודעים כי כעת זהו זמן לשינוי. ההחלטות שתקבלו כעת, אמורות להשפיע על חייכם בתקופה הקרובה, לטוב או לטוב יותר. על מנת שתוכלו להמשיך ולהתקדם בכיוון הנכון, הקלפים מייעצים לכם לוותר ללא חשש על דברים שאתם חשים שמיציתם את עצמכם בהם, להתמכר לשיר חדש אשר נולד בלבבכם ולצאת באומץ אל עבר הלא נודע. הדרך החדשה שתפתח בפניכם תאפשר לכם לפגוש חלקים נוספים בתוככם שכעת הם חיוניים ביותר לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: שינויים שקורים פותחים בפניכם הזדמנויות חדשות שקשורות בקריירה. הצלחתכם בתפקיד חדש או במקום עבודה חדש, תלויה באופן שבו תנהלו את יחסי האנוש שלכם. לבביות כנה ונחמדות אמיתית, יספקו לכם את היכולת להשתלבות מהירה ולהצלחה. לאלו שחוו פיטורין ממליץ הקלף לנסות את מזלם בתחומים אחרים משלכם כלומר לשקול הסבה מקצועית ולמידה של תחום חדש. זוגיות: אתם עסוקים בעיקר בלכבות שרפות ובטיוח העובדה שלא ממש בא לכם על הזוגיות שלכם ולכן… לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק ממליצים הקלפים לוותר על עקשנות שמעכבת את שחרורכם. לאלו שעדיין מתלבטים מה עליהם לעשות? ממליצים הקלפים לקחת פסק זמן למחשבה ולסידור הראש. השקעה של זמן לשיקול דעת, עשויה להיות ההשקעה הטובה ביותר שתעשו. ועל זה אמרו חז"ל: סוף מעשה במחשבה תחילה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם. הכוונה רוחנית: רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום, ועל זה אמרו חז"ל – אמרו מעט ועשו הרבה.

סרטן
פעולות כלכליות ועסקיות מקבלות אנרגיה חיובית. הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח.. לאלו מכם המחפשים עבודה זהו זמן נהדר לשדרג את קורות החיים שלכם ולנצל את האנרגיה החיובית שעוטפת אתכם לקדם את נושא ההעסקה שלכם. לעצמאים: משב רוח חיובי גורם לכם לחשוב על הרחבה או הגדלה של העסק אך יחד עם זאת יש בכם חששות לגבי מהלך שכזה. הקלפים מראים, שאמונה ונחישות יובילו להצלחה וכל שעליכם לעשות הוא להעיז. עבודה: הזדמנות לשינוי ולקידום עומדת בפתח. זהו השינוי החיובי לו חיכיתם לכן, נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. לאלו מכם שאיבדו את מקום עבודתם, ממליץ הקלף השבועי אס המטבעות להתחבר אל ידעה והאמונה שהפרנסה באה ומגיע מאת השם ולא ממקום עבודתכם. אמונה תמימה בשם תאפשר לכם לחזור ליציבות ולביטחון כלכלי בזמן קצר. אהבה ורוחניות: לרווקים שבניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. הזוגות שביניכם שיבחרו להכניס לחייהם מעט רוחניות ורומנטיקה יגלו שיש להם את היכולת להתמודד בהצלחה עם השגרה. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק והדבר יצריך השקעה כספית כזו או אחרת אל תהססו להשקיע את הכסף הדרוש. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: החליטו לעשות מעשה חסד אחד ליום. שלבו אותו בתוכנית העבודה שלכם יחד עם כל המטרות והמטלות האחרות, ושימו לב שהוא מתבצע. בסוף השבוע, סכמו את מעשיכם, והרשו לעצמכם ליהנות מהצלחותיכם לבצע דבר חשוב. אל תעשו טוב רק לאנשים שאתם אוהבים. התורה שבעל-פה מסבירה.

אריה
פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה לעשות, אך בלבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. כדאי שתדעו, שהאדם היחידי שיכול לחולל בעבורכם את המפנה, הוא אתם עצמכם! לכן, עצרו לרגע וחישבו, אם הייתם יכולים להתקדם היום רק צעד אחד קדימה … איזה צעד הייתם עושים? מה הייתם משנים? זכרו גם מסע גדול מתחיל בצעד אחד קטן. היהדות מלמדת, שככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, אל לכם למהר ולהיכנע אל מול כל משבר. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר בין הפערים שמתחוללים בנשמתכם. בעבודה: השבוע יהיה עליכם לפקוח 'שבע עיניים' ולהיזהר זהירות יתרה בכל אשר תלכו. חוסר תשומת לב עלול להוביל לפגיעה חלילה וכמו כן, אתם עלולים לאבד או לשכוח היכן הנחתם דבר זה או אחר, לכן היו מסודרים והיזהרו בדרככם. זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה- היזהרו בלשונכם! התחושה הכללית היא של כזבה שנובעת מקצר חזק וצורם בתקשורת הזוגית. בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף. כמו כן, הימנעו מרגשות שלילים כגון: כעס, קנאה, פחד אכזבה וכדומה. איזור רגיש בגוף: בית החזה והלב. שבוע מבורך היו חזקים ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: אדם שבוחר להתנזר מהנאות העולם הזה ומתענוגותיו אינו בוחר נכון. דווקא מי שחי את חיי העולם הזה ומקיים בו אורח חיים צנוע ופשוט זוכה להערכה רבה. העולם ומלואו הוא חלק מן הבריאה האלוהית. מכאן שההנאה ממנו היא זכות שנפלה בחלקו של האדם, ויותר מזה, זו היא חובתו.


בתולה
שבוע חיובי בפתח. תהליך ארוך שמסתיים בהצלחה, מציב אתכם בנקודה חדשה שמצריכה מכם לקבל על עצמכם אחריות ולהתחייב באמת לקראת העתיד לבוא. אצל חלקכם יש סיום של הכרשה, סיום של למידה ויצאה לדרך חדשה של עשייה חיובית. הקלף השבועי 3 המטות מלמד שיש לכם את הכלים הדרושים ואת היכולת להצליח בפרק הבא שניצב בפתח. אופן כללי המהות של השבוע מלמדת על סוף של דבר, סוף של פרק ותחילתו של דבר אחר, תחילתו של פרק חדש חיובי ומרגש. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה!! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר מהקלדות חפוזות על מקלדת המחשב ולא למהר לתת את לבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו למציאות שלכם.

מאזניים
שבוע חיובי בפתח. שיפור בדימוי העצמי ובערך העצמי מקרין באופן חיובי על התנהגותכם. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפות חדש ולקיחת אחריות. מהי אחריות? שאלה יפה… אז על פי רוח הגישה היהודית, אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדת לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה. בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורך המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה מכובד אך משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם. האתגר השבועי: לומר דברים בשם אומרם . לא לשכוח לתת את הקרדיט הראוי למי שראוי לכך ולא ולהתהדר בנוצות שלא שלכם. חפשו בגוגל " האומר דברים בשם אומרם כאילו הביא גאולה לעולם". שבוע מבורך ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו ! נאה דורש נאה מקיים.

עקרב
האנרגיות סביבכם טובות יותר. זמן טוב לרומנטיקה, היכרות וחיזור. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. הקלה והכרה מעלים בטחון עצמי. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם. הכוונה רוחנית: אם אתם חיים כאילו תמיד יהיה עוד מחר, אין סיכוי שתעשו הרבה היום. חכמינו אומרים ב"פרקי אבות": "ושוב יום אחד לפני מיתתך." כלומר – חזור לדרך הנכונה יום אחד לפני שתמות. ומתי בדיוק יהיה היום הזה…? אין לדעת. אם כך, אין ברירה חייבים להתחיל כבר היום.

קשת
רבים מהקשתיים מתקשים בשבוע זה להתחבר אל שמחה פנימית. למרות שהאווירה החוצנית שסביבכם חיובית בתוך לבכם פנימה אתם מתקשים להתחבר אל סיפוק ממלא ואמיתי . תהליך זה גורם לכם לשלוח חיוכיים מזויפים לכול עבר. בשורה התחתונה, הקלף השבועי מרמז שעמוק בפנים בלב, אתם די בודדים ועצובים. כדי שתדעו שעל פי רוח הגישה היהודית, גם אם יש לכם תירוץ הגון לתחושות אלו אסור לכם להרשות לעצמכם להישאר במצב זה שבו עצבות כזו או אחרת שחוסמת את לבכם. הקלף השבועי מרמז שבאמצעות שיחות או טפול בדיבור, תוכלו בעזרת השם לקבל קלים להתמודד עם העצבות שאתם חשים בבטן. ושוב הדגש הוא טיפול בעזרת דיבור ולא בעזרת תרופה. בבית: התמודדות אל מול מחוסר וודאות כזו או אחרת יוצרת מצב של המתנה, מצב של ציפייה וישיבה על הגדר. עבודה: צפיה והמתנה שמשהו יתרחש יוצרים מתח בלבבכם. לא מומלץ לתת אימון עיוור בקולוגות ובאנשים אחרים שיעשו בעבורכם. זוגיות: דברים שונים בזוגיות שלכם דורשים מכם התייחסות אחרת ממה שנהגתם עד כה. נטיית לבכם הראשונית היא להתעלם ולקוות שהדברים יסדרו מעצמם אך לא כך הם פני הדברים ורק התערבות עניינית תוכל ליצור שינוי ומפנה שיובילו לשחרור וליציאה לדרך חדשה או כזוג או כפרד.. כמו כן ענייניים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.. הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

גדי
שבוע חיובי בפתח. זה הזמן לקחת אחריות. אחריות על כול המתרחש בחייכם הן בבית והן מחוצה לו. השבוע מציב אתכם בנקודה בה עליהם לתכנן את צעדיהם לטווח הרחוק. הגדרת יעדים ברורים והצבת מטרות מוגדרות יסייעו לכם להתמקד בנתיב אשר יוביל למימוש מטרותיכם בהצלחה רבה. אצל בני גדי רבים ניתן לראות על התעסקות באסתתיקה גופנית כמו שמירה על משקל תקין, תזונה ואכילה נכונה וניהול אורך חיים בריא. רכישה של ביגוד אופנתי או כלי חשמלי, כלי נוי לבית או לחצר יוצר נחת רוח. בעבודה: אתם שופעי רעיונות מקוריים ויש לכם את כל הכלים הדרושים לביסוס מעמדכם. משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים הגורמים לכם לכעוס, זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה, היו קשובים לפנייתו. זוגיות: אתם חשים שהמערכת הזוגית בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו והייתם שמחים אם בן הזוג היה מגלה יותר יוזמה ויצירתיות, עליכם לזכור ש "נאה דורש, נאה מקיים" ושגם עליכם חלה החובה לחדש ולגוון. לפנויים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת קליקים שעשויים להביל לזוגיות נעימה. טיפ לשבוע טוב יותר: חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש ממה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!! הכוונה רוחנית: היו נוכחים ברגע הזה. ההווה הוא המציאות היחידה שלכם. על-ידי בחירה נבונה של המחשבות, המילים והמעשים שלכם בהווה, התקדמו לקראת השגת מטרותיכם ופתחו את אופייכם.

דלי
התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים על הפרק. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב. זוגיות: השבוע יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. לרוב, הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. קשר ישן שב ועולה והפעם, הדברים יכולים להראות אחרת. חופשה עולה על הפרק הכינו את המזוודות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם. הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת. אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך. התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

דגים
ביקורת עצמית מחמירה, יוצרת ממחשבות מרובות, קיפאון של תהליך יוצר דאגה אך כול עכבה לטובה, התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות דורשת את תשומת הלב.. באופו כללי: קלף 4 החרבות מעיד על כך שרבים מכם בוחרים במודע שוב ושוב בבחירה הקלה שהיא להרים ידיים ולוותר לעצמכם ושוב, מסיבה כזו או אחרת, להחמיץ או לפספס את ההזדמנות לשינוי שאתם כל כך רוצים. עם עוד לא עליתם על זה שהבחירה באופציה הקלה היא איננה הבחירה הנכונה בעבורכם, אתם נידונים להיקלע שוב ושוב למצבים בהם אתם מוצאים את עצמכם בצד הנמוך של החיים ולכן אל תוותרו לעצמכם!! ובחרו בנכון לעשות גם אם הוא לא קל ונעים. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לרענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול (הבחירה הקלה) יוצרת מתח ותסכול שמכבים את אש האהבה. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה. לאלו מכם ששוקלים לסיים ו/או לנתק מערכת זוגית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לנהוג ברגישות עד כמה שניתן. בריאות: הנשמה שלכם עייפה ומהמקום הזה אתם פגיעים ורגישים. פעילות גופנית ותזונה נכונה יחזקו את הגוף והנפש. למידה, התפתחות רוחנית והעשרה יחזקו את הנשמה. שבוע טוב ומוצלח ואלוהים אתכם! הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאיימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה הרבה יותר מהר .

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!
בענווה, בשלווה ובעיין טובה
עוזי הכוהן
052-3646914

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem