כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 11/02/22 ועד – 17/02/22

התחזית מאת עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 11/02/22 ועד – 17/02/22.

טלה:

השבוע הקרוב מוצא אתכם עסוקים בעיקר בנושאים שקשורים בכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות שלכם תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכלים ביתר תבונה. בבית: בתוך לבכם אתם מרגישים ויודעים שהמסגרת הביתית והמשפחתית שלכם סדוקה ורעועה, כך שהיא אינה נותנת מענה הולם לצרכים שלכם. תהליך זה נובע מעיקרו מעצם העובדה שרבים מכם נוטים לקחת את התא המשפחתי שבניתם כמובן מאילו ואינכם משקיעים את הזמן והמשאבים הדרושים כדי לבסס, לטפח ולחזק את יסודות הבית והמשפחה. כולנו צריכים להיות רגישים וקשובים לצרכים של בני ביתנו, ולזכור שהם אינם זהים לשלנו. רק מתוך כבוד בוגר, דרך הבנה ומודעות להבדלים שבינינו, ודרך השאיפה לצמוח מתוכם, תוכלו לבנות בית הרמוני שירתום את הכוח האדיר של גבר, אישה וילדים, השונים זה מזה ופועלים בשיתוף יחד. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבסס את מעמדכם המקצועי. חילוקי דעות עם עמיתים לעבודה חייבים להתברר באופן בוגר ואחראי. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. זוגיות: חילוקי דעות גורמים לריחוק פיזי ונפשי כאחד. על מנת שתוכלו לבנות מערכת יחסים מאוחדת באמת, אתם צריכים לנסות להכניס את עצמכם לנעליו של בן/בת הזוג. נסו להבין איך נראה העולם מנקודת המבט שלו/שלה? רק לאחר שתעשו זאת תוכלו להבין מה קורה ולגבש דעה ממקום הגון. לרווקים: מחשבות על הקמת משפחה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כוחו של החיוך: אפילו חיוך אל הזולת מוביל לתחושת קשר רבה יותר. כפי שאמרו חז"ל בפרקי אבות "טוב המלבין שיניים [בחיוך] לחברו… מִמַשקהו חלב."

שור:


שבוע חיובי ניצב בפתח. השבוע הקלפים ממליצים לכם להיפתח לקבלת עזרה המוצעת לכם ממקורות חיצוניים כמו למשל: מוסדות ממשלה, גופים ממלכתיים, יועצים שונים, רופאים, חברים וכדומה. עזרה שכזו תסייע בידכם להתמודד עם סוגיה אשר גורמת לכם לעיכוב במימושכם העצמי. באופן כללי ניתן לומר, שמתקיים בכם צורך להיות במרכז העניינים- לבלוט ולהשפיע והדבר בא לידי ביטוי בשינויים חיצונים ופנימיים אשר ביצעתם לאחרונה. שינויים אלו חיובים ביותר והשפעתם תורגש בחודשים הבאים. כספים: לאחרונה הוצאתם קצת יותר מידי והדבר מערער את יציבותכם הכספית. כעת אתם ניצבים בפני תקופה בה עליכם לשקול את צעדיכם הכלכלים בתבונה. הקלפים ממליצים לכם להקפיד ולחסוך סכום כסף קטן מדי חודש. מעשה זה יוכח כמשתלם בעתיד הקרוב. זוגיות: רבים מבני מזל שור חשים שהגיעו לאמצע שלב בזוגיות בה הם מצויים וכעת היגע הזמן לבחון כיצד הזוגיות הזו ממשיכה מכאן ולאן היא מובילה?. שיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יאפשר לכם לצעוד יחד לעתיד טוב יותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זו היא תקופה טובה להשקיע ולהתמיד בניסיונות. הקלפים מצביעים על כך שבחודשים הקרובים יש ברכה שקשורה בילדים, הריון ולידה. נושאים שקשורים בכלי תחבורה, רישוי ונהיגה עולים על הפרק. שבוע מבורך אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז"ל אמור מעט ועשה הרבה.

תאומים:

שבוע חיובי בפתח.. המוטיב המרכזי של שבוע זה מלמד על התאוששות, ישום ועשייה חדשה. השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: גם כאן צפויות התחלות חדשות. אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם ולקחת בהם חלק. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות להפיג את השעמום הזוגי ולשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשובה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל, לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הייעוד העליון בחיים, הוא להגיע להבנה שאין כוח אחר פרט לה', ושכל הישגנו נובעים מרצונו. זוהי מהות המצווה "אל תאמינו באלים אחרים", וזוהי מצווה תמידית משום שעלינו להיאבק ביצר הרע כל הזמן.

סרטן:

השבוע זה זמן להתרכז ולפעול במתינות. עומס רב אך חיובי מוטל על כתפיכם. כדי להתמודד בהצלחה עם כול אשר צריך בעזרת השם לבוא, יהיה עליכם ראשית להירגע, להתרכז ולאסוף את כול הכוחות שבהם האל הטוב חנן אתכם. כעת גשו ופעלו בצורה מסודרת שתרכז בעבורכם את כול המשימות שיש לבצע ולהשיג. באופן כללי: המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך חשוב שיש בכוחו להשפיע ולעצב את עתידכם המקצועי והאישי כאחד. התחברות לאמונה ולעשייה מתוך מקום חיובי יאפשרו לכם לפעול בצורה יעילה יותר. בעבודה: עומס! יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצמכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. ביזור סמכיות והצאלת אחריות על הסובבים אתכם, תאפשר לכם לטפל בכמה דברים בעת ובענה אחת מבלי ליפול מהרגלים. זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. נסיון להציל קשר שמתפורר, תלוי ועומד באופן שבו תבחרו להתנהג. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תעזור לכם להבין על מה עליכם להתעקש ועל מה עליכם לתגמש ולשחרר. האתגר השבועי: להתחבר מחדש לאווירה חיובית. שתאפשר לכם להתמודד בצורה נכונה עם כול עומס אשר יקרה בדרכם. איך עושים זאת? 1. מתחברים להכרת הטוב בכול עת ובכול מקום. 2. משתדלים לדון כול אדם לכף זכות ואלא ממהרים לשפוט את הסובבים אתכם לחומרה. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה – ניצוץ אלוהי של הקב"ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

אריה:

זהו זמן טוב להתחזק ולשדרג את הביטחון ואת האמונה. המהות של השבוע מלמדת על: בשורה טובה כמו למשל הריון, לידה או חתונה. בנוסף זהוא שבוע טוב למציאת עבודה ויצירת בסיס טוב לעתיד. באופן כללי: זהו שבוע חיובי עם הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית ואפילו זכייה כספית. העצמה אישית: השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב"ה יתכנו ניחוחות של קשר טוב ושלמיסוד . שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 10-4 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. שיפור בערך העצמי ועליה בדימוי העצמי. תחושת ביטחון שחוזרת מאפשרת לכם לפעול ממקום שלם יותר. הישג שנזקף לזכותכם מחזק בלבכם את התחושה שחזרתם לעצמכם. זהו שבוע טוב לגשת למבחנים, ראיונות עבודה, מבחני נהיגה וכדומה. בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. יש לנצל את הרוח הגבית על מנת לבסס את מעמדכם המקצועי. הרשמה ללימודים או להעשרה כזו או אחרת חיובית מאוד בעבורכם. לכול מי מכם שהחלו בעסוק חדש צפויה הצלחה תוך זמן קצר. היזהרו שלא לקלקל איך? על ידי זה שתדבקו באמונתכם בכול עת. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לראיונות עבודה להגשת כורות חיים, חזרה למעגל העבודה קרובה מתמיד. רומנטיקה וזוגיות: אנרגיות חיוביות מאפשרות לכם בשבוע זה לטפל בקשר שלכם. לרבים מבני מזל בתולה יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה אינטימית שתוביל לזוגיות בונה. בשבוע זה, מומלץ לכם בחום לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. שיחות שיעשו ברגישות ותבונה יובילו ב"ה לתוצאות חיוביות. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. שבוע מצוין לעסוק במכירה, בקנייה ובמסחר. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם.

מאזניים:

החלטה שיוצאת אל הפועל משחררת את "הפקק" שחסם את נשמתכם והשבוע התחושה האישית משתפרת. באופן כללי: לאחר תקופה בה הייתם מבולבלים וחסרי מיקוד, אפשר לומר שאתם חוזרים לעצמכם וכעת יש לכם תחושה טובה יותר לגבי תהליכים אותם אתם עוברים הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד, שמתקיימת בכם האמונה שהכול יהיה בסדר ותחושה זו מעניקה לכם את הכוח והיכולת להמשיך בדרככם. בעבודה: אתם חשים שהגיעה העת לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו – במקום חדש ואכן, זהו זמן טוב לשינוי והתמקצעות שיוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם תסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. כמו כן זהו זמן טוב להתחבר אל הצד הנשי שקיים בכם וזאת על מנת שתוכלו ליצור שינויים שקשורים באסתטיקה גופנית. זוגיות: לנשואים: התקיעות הזוגית שבה לקיתם הם תוצאה של שעמום מיני וקצרים בתקשורת הגופנית. השבוע יש לכם הזדמנות לרפא את הקשר הזוגי שלכם הקלף השבועי מלמד שמפלס החשק שלכם בעלייה והדחפים המיניים שבהם התברכתם מחודדים מתמיד. הפניית האנרגיות הללו לחיזוק הקשר הזוגי יאפשרו לכם להכיר את בן זוגכם בצורה שונה ומעניינת. כמו כן, עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים על הפרק ובשבועות הקרובים תדרשו לעניין באופן כזה או אחר. לרווקים: היכרות חדשה מזמנת הזדמניות שיוצרות ריגוש ושוות בדיקה. לנוסים לחופשה בלחו"ל, צפויה ב"ה אחלה של חופשה. לנשארים בארץ, הרשו לעצמכם טיול או חופשה קצרה בחיק הטבע הדבר יעשה לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם עסוקים בלטפוח לעצמכם על הכתף על מה שכבר השגתם, לא תעשו מאמץ להשיג יותר. אתם אומרים לעצמכם: "טוב לי איך שאני" ונשארים תקועים לנצח באותה רמה. עליכם לשאוף לשיפור תמידי.

עקרב:

שבוע חיובי בפתח והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות שקבלתם על עצמכם לאחרונה הם ההחלטות הנכונות ביותר בעבורכם והכיוון בו אתם צועדים עקב כך, נראה מעודד ומבטיח. זהו זמן טוב לקנייה, למכירה או לכול פעולה עסקית. זמן טוב לגשת למבחנים כמו למשל: לטסטים, לתאוריה, ראינות קבלה וכדומה. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. זוגיות: רבים מבני מזל עקרב חשים כי הדחפים והיצרים המיניים שמתקיימים בהם חזקים מתמיד ויש להם דחף עז לאהוב ולהיות נאהבים. לפנויים שביניכם זהו שבוע נהדר להביא לידי ביטוי את האיכויות שבהן התברכתם. צאו תיראו ותראו ובעזרת השם תחזרו הביתה עם זוגיות חדשה. לנשואים שביניכם- זהו שבוע נהדר לשים את המחלוקות מאחור ולנצל את הזמן לאהבה ,פינוקים, למיסוד וליציבות שיעשו רק טוב לקשר. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, גם חו"ל נלקח בחשבון. טיפ לשבוע טוב יותר: הימנעו מגאוות יתר. מותר לכם להתגאות בעשייתכם אך לא להתרברב ולהיתיהר בה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ערכו בלבכם רשימה של כל הדברים החיוביים בחייכם שאתם מודים על קיומם. האמינו לי, יש כל כך הרבה דברים שנראים לנו מובנים מאליהם, ולפעמים מתעוררים להבחין בהם רק כשכבר מאוחר מידי. אל תניחו לזה לקרות. היו מודעים לברכות שבחייכם..

קשת:

שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. ושבוע חדש ובעל הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל קשת. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. זהו שבוע טוב לכול דבר ועניין ולכן אל תהססו ליזום, ולפעול בנחישות לקדם את רצונותיכם. אצל חלקכם, הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. סיום של הכשרה מקצועית או סיום של לימודים וקבלת תעודה פותחים בפניכם נתיבים חדשים לעשייה ותעסוקה. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לחשוף את עצמכם. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!! לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון. לאלו שמתחתנים בשבוע זה מבטיח הקלף השבועיהמון מזל וברכה וזאת במידה ותשכילו ללמוד כיצג עליכם להתנהל בתוך הזוגיות שאתם בונים.. זכרו שאין זוג לא מוצלח יש זוג לא מודרך. וקבלת הדרכה זוגיות תאפשר לכם לדלג בהצלחה מעל מכשולים כאלה ואחרים שעוד צפויים לכם בדרך. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

גדי:

שבוע אפרורי בפתח. בשבוע זה הסבירות לבידוד/הדבקות או חולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. חשוב לזכור שבשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות החיוביות בגופכם. באופן כללי: רבים מבני מזל גדי ימצאו את עצמם השבוע קצת עייפים, קודרים וסגריריים. מצב הרוח לא משהו, ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך (וזאת למרות שיש לכם בהחלט מספר סיבות טובות לשמוח בגינן.) הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם בתהליך של חיפוש דרך או חיפוש אחרי מוצא שישחרר אתכם מעול נפשי שרובץ עליכם. אצל חלקכם מדובר בחיפוש רוחני/עצמי שיפתח לכם דרך ונתיב שבו תחושו פחות עצובים ויותר בטוחים. ואצל חלקכם מדובר, בחיפוש חומרי/פיזי של מקום מגורים, מקום עבודה וכדומה. תהליך החיפוש גוזל אנרגיה ויוצר מתח ודאגה ולכן בשבוע זה מומלץ בחום לעשות הילינג או טיפול לחיזוק וניקוי אנרגיות. קריאת מזמור כז' בספר תהילים יפה לשבוע זה ויש בכוחו לשפר את הרגשתכם.. בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: מישהו או משהו מכבים בכם את הלהט והתשוקה אך לא את הרעב למגע פיזי. חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש ותחושה של זקנה מקננת בלבכם. אז מה עושים? שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא תזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר "האחד" נמשך אך מועמד מתאים עדין אין. באולי ב"ה בשבוע הבא. מעבר דירה או שינוי/שיפוץ במקום המגורים הופכים לצורך. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חז"ל "אין השכינה שורה אלא מתוך שמחה" (שבת ל ב). וכל הנביאים לא היו מתנבאים בכל עת שירצו, אלא מכוונים דעתם ויושבים שמחים וטובי לב ומתנבאים; שאין הנבואה שורה מתוך עצלות, ולא מתוך עצבות, אלא מתוך שמחה. לפיכך בני הנביאים מביאים לפניהם נבל ותוף וכינור ומבקשים הנבואה, כדכתיב (מלכים ב ג טו): "והיה כנגן המנגן, ותהי עליו יד יי" .

דלי:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב להעיז ולפעול. הימנעות מהססנות, מדחיינות וחוסר החלטיות ישרתו את מטרתכם. באפן כללי: שאלות על רקע פיננסי/כלכלי דורשת תשובה. אם אינכם מסוגלים למצוא את התשובות בכוחות עצמכם אל תהססו לפנות לייעוץ פיננסי כזה או אחר. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובליבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'" (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

דגים:

השבוע נשלחת אליכם משמים היזדמנות טובה שבכוחה לשפר את יומכם. היו עירניים לזהות את ההזדמנות הזו והיו נכונים לעול בהאתם., באופן כללי: שבוע בעל מוטיבים רוחניים/ רומנטיים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל דגים מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד רוחני ומטרה. כמו כן בשבוע זה צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ועקב כך, רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים בלימודים רוחניים, במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה. בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי: ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב. זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם שיפור מרענן. לחלקכם יש בשבוע זה התעסקות בסידור דברים בתוך הבית הקיים כמו למשל פינוי של דברים ישנים והחלפתם בדברים חדשים או עיצוב מחדש של דברים שונים בבית. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.

ברוך אתה ה'… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

052-3646914

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem