כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 04/03/22 ועד – 10/03/22.

התחזית מאת עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 04/03/22 ועד – 10/03/22.
טלה:

השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך שיקול דעת וכדאי להתייעץ לפני שמקבלים החלטות. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת רצונותיכם.. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. השבוע יש לכם נטייה להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולהימנע מלומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל טלה שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. טיול וחופשה נראים באופק. בנוסף, חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. חודש אדר ב' שמח, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אנשים מאושרים הם אנשים שיודעים להתמודד עם תסכולים ברמה של לעבור הלאה ולחפש את הדבר המעניין הבא. אני אצטט משפט חכם ששמעתי פעם: "אם יש בידכם לימון .. עשו ממנו לימונדה…!" המציאות היא שיש לי לימון. הלימון הוא התסכול שלי וזוהי לגמרי הבחירה שלי אם להישאר עם הלימון או להפוך אותו למשהו טוב יותר עבורי, דהיינו הלימונדה.. נוסיף קצת נענע, קצת קרח, ולרוויה. . .

שור:

השבוע ב"ה נפתחות פניכם הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות יצירתיות ובחשיבה חיובית. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה שיוביל או למציאת עבודה והתחלת תעסוקה או לביסוס במעמדכם המקצועי הקיים. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש. זמן טוב למכור דירה ולקנות אחרת. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. אצל חלקכם, קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי קייץ חם במיוחד… ואפילו ב"ה ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר. חודש אדר ב' שמח, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!


הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

תאומים:

אתם מקפדים לעטות על הפנים שלכם מסכה של "הכול בסדר" .אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר משהו. דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בלבכם את מה שמפריע לכם. מומלץ וחשוב לנצל את יום השבת וסוף השבוע לאיחוד התא המשפחתי ולגיבוש משפחתי. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק. חודש אדר ב' מבורך, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

סרטן:

שבוע טוב עומד בפתח. התחושה הכללית שעוטפת אתכם מצביעה על כך שבסך הכול ולמרות הקושי הדברים די מסתדרים לכם והכיוון הכללי בו אתם צועדים למרות קשיים כאלה ואחרים, הוא חיובי ונכון. כמו כן, בשבוע זה יתאפשר לבני מזל סרטן לבסס את מעמדם בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לחיי חברה וכדומה. הזמנה לאירוע, או השתתפות בשמחות של חברים ובני משפחה עושה לכם טוב. יש להימנע מלעבור את הגבול הדק בין שמחה להשתטות. בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם, ורק לאחר שבדקתם לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם. סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. לרווקים שביניכם שישנו את דרך חשיבתם ואת יחסם לנושא הזוגיות צפוי מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. קשר שאתם מתקשים לסיים הופך לדביק ומעיק וזה לא מה שאתם צרכים כרגע. האתגר השבועי: עליכם להקפיד ולחייך יותר, החיוך פותח את אזור מקלעת השמש, הוא פותח את השמש הפרטית שלכם ומאפשר לאור שלכם לזרוח מבפנים החוצה אל העולם. חיוך אחד משנה את תמונת העולם שלכם – משנה את המציאות. לכן אמצו את ההמלצה של הקלף השבועי שלכם וחייכו הרבה, חייכו גם כשאתם לבד, פשוט חייכו והעולם יחייך אליכם בחזרה. שבוע מחיוך, חודש אדר ב' מוצלח ואלוהים אתכם!!
הכוונה רוחנית: העצבות נועלת שערי שמים, התפילה פותחת שערים נעולים והשמחה בכוחה לשבור חומות. החיים הם לא כמות הנשימות שאנו נושמים, אלא מספר הרגעים שעוצרים את נשימתנו… גם ברגעים קשים אין היהודי המאמין נותן לעצבות להיכנס לתוך מחשבתו…

אריה:

השבוע נשלחת אליכם משמים היזדמנות טובה שבכוחה לשפר את יומכם. היו עירניים לזהות את ההזדמנות הזו והיו נכונים לעול בהאתם., באופן כללי: שבוע בעל מוטיבים רוחניים/ רומנטיים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל אריה מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד רוחני ומטרה. כמו כן בשבוע זה צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ועקב כך, רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים בלימודים רוחניים, במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה. בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי: ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב. זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם שיפור מרענן. לחלקכם יש בשבוע זה התעסקות בסידור דברים בתוך הבית הקיים כמו למשל פינוי של דברים ישנים והחלפתם בדברים חדשים או עיצוב מחדש של דברים שונים בבית. חודש טוב, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.

בתולה:

הקלף השבועי קלף התלוי מצביע על כך שבשבוע הקרוב רבים מבני מזל בתולה מוצאים את עצמם מתמודדים אל מול חוסר ודאות שמציב אותם תלויים בין שמים וארץ מבלי יכולת להשפיע על מהלך הדברים שמתרחשים בחייהם כעת. היכולת להרפות ולשחרר מתוך הבנה שכך מוטב לכם יותר. שחרור מדברים שמטרידים את ראשכם זה לא אומר להסתתר מפני דברים שאינכם רוצים לראות, אלא לשמור על ראש פתוח, לזהות את המקור לכאב/לפחד שאותו אנו חווים, לקבל אותו וללמוד ממנו איך יוצאים מחוזקים הלאה. כשאנחנו מפתחים את היכולת לשחרר ומשתמשים בה מדי יום, באופן אוטומטי אנחנו הופכים כל אתגר להזדמנות. ובעיקר, זוכרים שהכל משמיים. באופן כללי: זהו שבוע בעל השגות רוחניות שמשנות את תפישת עולמכם על נושאים רבים ומגוונים. בשבוע זה לא מומלץ להתעקש יתר הלמידה. נסו לשנות גישה ודווקא לגלות נכונות לוויתור ונתינת מקום לפשרה הדבר יועיל לכם יותר והוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר. למתלבטים האם לצאת או להיכנס? להישאר או ללכת? ממליץ הקלף השבועי להישאר ולא לעשות כול פעולה אקטיבית לפחות בשבוע הקרב. בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות מסוימת מעיבה על מצב רוחכם. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח ששוררים כעת. לאלו מכם שמחפשים עבודה: יש לוותר על רגשי נחיתות ואגו שמונעים מכם להשתלב מחדש במעגל העשייה. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים ולשאול את עצמכם האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר. לרווקים: היכרות שהחלה לא מזמן אינה מספקת לכם את מה שאתם באמת מחפשים. הקלף השבועי מורה לא להתפשר על רצונותיכם גם במחיר של ויתור על הקשר. חודש אדר ב' שמח, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: רבי אלעזר בן עזריה אומר אם אין תורה אין דרך-ארץ אם אין דרך-ארץ אין תורה . . אם אין קמח אין תורה אם אין תורה אין קמח (פרק ג משנה יז) ויובן . . מאמר חז"ל אם אין קמח אין תורה, דקמח הוא לחם מן הארץ, ותורה היא לחם מן השמים, וצריך להיות שניהם דווקא, כמאמר המשנה כל תורה שאין עמה מלאכה סופה בטֵלה, ויפה תלמוד תורה עם דרך-ארץ שיגיעת שניהם משכחת עוון.

מאזניים:

שבוע חיובי בפתח ורבים מכם נמצאים בזמן של תחילת קציר, זמן של קטיפת פירות או הישג חשוב שניתן לקרוא לו ציון דרך .שחר חדש של הזדמנויות לשינויים מפציע השבוע על בני מזל מאזניים ואנרגיה איכותית יותר של עשייה למען עצמם עולה ומגיעה והופכת זמינה בעבורכם. נושאים שונים שזחלו בחייכם באיטיות ובקצב מעצבן תופסים כעת תאוצה. ולאחר שבועות לא קלים או לא ברורים, ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה, ודברים שהיו תקועים לכם בחיים מתחילים לזוז ונתיבים חדשים כגון לימודים, או עבודה חדשה נפתחים. בעבודה: מהלכים שהתרחשו לאחרונה פותחים בפניכם את הדרך לשינוי, לקידום והרחבת סמכויות. תהליכים אלו מעידים שהמאמץ שהושקע על ידכם בעבודה, בלמידה והתמקצעות לא היה לשווא ואתם זוכים להערכה וגמול על השקעתכם ומסירותכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות על גווניה השונים צפויה תקופה טובה שמעידה כי הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו. זוגיות: לרווקים שביניכם – היכרות שהחלה לא מזמן טומנת בחובה הזדמנויות נהדרות למציאת פרטנר ראוי לחיים משותפים. ערנות ופתיחות יסייעו בידכם לעשות את הדבר הנכון, כדאי להגיע למיסוד ואף לחתונה.. לנשואים שביניכם- יש ריח של סתמיות באוויר והדבר מעיד על כך שהשגרה נוגסת בזוגיותכם. תהליך זה מחייב אתכם לשים את הדגש על ביסוס וחיזוק הקשר הקיים בעזרת תחומי עניין משותפים שאתם יכולים לעשות ביחד. אירוע חברתי אליו תוזמנו יאפשר לכם לעשות זאת. כספים: מסתמן שיפור קל וחיובי אך עדיין יש לגלות אחריות. חודש אדר ב' מבורך, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגשמה עצמית נוצרת ע"י התפתחות אינסופית של מי שאתה, ע"י תחושה של סיפוק פנימי של הגעה למטרה נשגבת והמשכת הצבת מטרות והשגתם.

עקרב:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר סדר או חסך רגשי שמביא לתחושת הבדידות. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שבניכם זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראת קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. בבית: אתם חשים צורך להכניס מעט שינויים אשר מטרתם היא לשפר במעט את האסטטיקה והיופי במקום המגורים. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לחזור למעגל העשייה. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פירגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. הקלפים ממליצים לכם בחום, להיות נכונים להשקיע את הכסף, את הזמן ואת כול המשאבים שברשותכם, כדי לטפל בזוגיות שלכם. כמו כן נצלו את חופשת סוף השבוע כדי לעניק לזוגיות שלכם קצת יותר משמעות. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. חודש אדר ב' מוצלח, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

בהכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

קשת:

המון מהקשתים חושבים השבוע על… כסף!! איך להשקיע אותו? איך לשמור עליו,? איך להרוויח אתו? ומאיפה מביאים עוד. בקיצור המון חישובים כלכלים ומספרים רצים לכם השבוע בראש ואכן, הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. באופן כללי: המבחן השבועי של בני מזל קשת – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. כדי לטפח את האמונה הזו ולהשריש אותה עמוק עמוק בתוך בלבכם פרגנו לעצמכם חצי שעה של ייעוץ רוחני מרחוק במטרה לגלות מה צפוי לכם מבחינה כלכלית בעת הזו ואיך יש בכוחכם למשוך אל תוך חיים טיפת מזל.. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה. טיול או חופשה קצרה מתוכננים כעת וב"ה יצאו אל הפעול בעוד כצי שנה מהיום. (גם חו"ל נלקח בחשבון.) חודש אדר ב' שמח, שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

גדי:

השבוע הקלפים ממליצים לכם להתחבר לטבע. הרשו לעצמכם לנוח מעט ולכו לראות קצת ירוק בעיניים. מנוחה זו תאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם העומס הרגשי הרב שמוטל על כתפיכם. למרות שהשבוע שניצב בפתח חיובי במהותו, רבים מבני מזל גדי, חווים חוסר שקט נפשי שנובע משתי סיבות עיקריות – דאגות חומריות וחוסר איזון בזוגיות. הקלפים מצביעים על כך שבשני תחומים אלו עליכם להיפתח לעזרה ולסיוע מגורמים חיצוניים אשר יכולים להאיר את עינכם. עזרה זו שתוגש מבחוץ תאפשר לכם לראות את התמונה מנקודת מבט אחרת והדבר יוביל להבנה ולשינוי חיובי. בעבודה: עליכם בשבוע זה להיזהר בלשונכם, יש לכם נטייה להגיב מהבטן והדבר עשוי להסב לכם נזק לכן חשבו לפני שאתם בוחרים לענות. הצורך בקנייה או החלפה של כלי הרכב עולים על הפרק והדבר יתאפשר בזמן הקרוב. בן משפחה או חבר יקר זקוק לתמיכתכם. היו ערניים לזהותו והושיטו לו יד. תוך כדי מעשה זה תגלו דברים חדשים על עצמכם. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה, או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים. זכרו מוות וחיים ביד הלשון. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. הציטוט השבועי: "כשאגלה מי אני, אהיה חופשי." – ראלף אליסון. חודש אדר ב' שמח, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המצפון הוא מניע בעל עוצמה רבה. הוא עוזר לנו לשמור על הכנות הפנימית ומנחה אותנו כיצד להמשיך ולצעוד בדרך הישרה. אל תשתיק אותו. הקשב למצפון ותן לו לעזור לך לעשות את העבודה.

דלי:

חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש ממה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי. רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה. נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב"ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינאלית לגבי עתידו הבריאותי. זוגיות: נשות מזל דלי חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום. לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. הציטוט השבועי: "האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות" – קונפציוס. שבוע מבורך, חודש אדר ב' מוצלח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

דגים:

שבוע חיובי בפתח. צורך בקבלת החלטה מחייב אתכם לנהוג בהחלטיות. כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?". בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים. זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם בעבר והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק וירידה בתשוקה. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. טיפ לשבוע טוב יותר: הקפידו להיות למאזנים\מקשבים טובים לסובבים אתכם. הקשבה לאחר תאפשר לכם לגלות דברים נסתרים. יום הולדת שמח לחוגגים, חודש אדר ב' מבורך שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדימוי העצמי שלכם יוצר אתכם. לפי התורה, אתם ילדי הקב"ה ולפיכך בעלי ערך אינסופי. לכן, הזדהו עם הנקודות החזקות שלכם. כל צעד חיובי שכבר עשיתם ותעשו בעתיד הוא חלק מהזהות שלכם. בעזרת הבנה זו, תמשיכו לשפר את הרגשתכם לגבי עצמכם.

ברוך אתה ה'… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה".

יְבָרֶכְם ה' וְיִשְׁמֶרְכם.
יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ.
יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם.
וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!
בענווה, בשלווה ובעיין טובה
עוזי הכוהן
052-3646914

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem