כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תיכון ״דרכא המר״ נסגר

תלמידים נדבקו בקורונה לאחר שבילו במסיבה

ראש העיר צביקה ברוט הורה לפני זמן קצר לסגור את תיכון ״דרכא המר״ בו עדיין מתקיימת הכנה לבחינות הבגרות, לאחר ש-12 תלמידים משכבת י"ב התגלו כחולי קורונה, לאחר ששהו במסיבה.

מעיריית בת ים נמסר שכלל תלמידי שכבת י"ב מחויבים להישאר בבידוד למשך 14 יום . משרד החינוך יאפשר למי שלא יוכל להיבחן לבגרות בשל בידוד, לקיים את המבחן במועד אחר.

תלמידי י״א יוכלו להגיע לבית הספר רק לצורך בגרויות, על פי הנחיות שיימסרו להם מהנהלת בית הספר.

בעיריה מדגישים כי כל תלמיד שמחויב להישאר בבידוד עליו להישאר בביתו ולא לצאת לרחוב או לכל מקום אחר, ולהקפיד לשמור גם על בני משפחתו. השיטור העירוני והפיקוח יפעלו על מנת לוודא שהבידוד נשמר. להזכירכם: הקנס על הפרת בידוד הוא 5000 שקלים.

מעירית בת ים נמסר בנוסף:אנא הקפידו לשמור על מרחק, מסכות וידיים נקיות. קורונה היא לא שפעת. זהו נגיף מסכן חיים, שיכול גם להרוג. שמרו על חייכם, שמרו על חיי שכניכם ומשפחתכם. הקפידו על ההנחיות. כך ניצחנו את הקורונה בגל הראשון, וכך נצליח גם בגל השני.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem