כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תנו לנו לפתוח את מרכזי היום לקשיש

תנו לנו לפתוח את מרכזי היום לקשיש בבקשה

תמו לנו לפתוח את מרכזי היום לקשיש בבקשה

חברי מרכזי היום לקשיש – בחולון ובכל הארץ- (ובני משפחותיהם), שיושבים בבתים כבר חודשיים, בבדידות, שעמום, ניוון וגעגועים לחברה ולעשייה. אנחנו זקוקים לעזרתכם- השמיעו גם אתם את הזעקה! נכון – המטופלים שלנו הם בסיכון גבוה, אבל הם בסיכון רב יותר למות מבדידות ולהתדרדר פיזית וקוגניטיבית מהישיבה בבית. אנחנו מוכנים לפתוח את המרכזים תוך שמירת ההנחיות. אנחנו מוכנים לעבוד קשה! משרדי הממשלה – תנו לנו אור ירוק לפתיחה! בבקשה

בחולון יש שני מרכזי יום לקשיש האחד ברחוב דובנוב והשני ברחוב המעפילים,שניהם נמצאים תחת המנהלת מיכל מגדסי.

מיכל אומרת למערכת בכאב לב שכחו את את הקשישים ואת מרכזי היום הכל תקוע בין משרדי הממשלה כאשר אנו ערוכים לפתוח והקשישים שנותרים בבית ומחכים לחזור לפעילות לא יכולים לחזור מכיוון שעדיין לא נמצא מיתווה שיחזיר אותם,בתחילה דיברו על הגבלת גיל כלומר מי שמעל גיל 70 ולא נמצא בסיכון כלומר סובל ממחלות יוכל לבוא,הבעייה היא שרוב הקשישים סובלים ממלה או שניים שמונעות מהם לבוא לכן מתווה זה אינו ישים.

כולם מקבלים הרשאות ליציאה מן הבית ומדברים רק על הצעירים אך שוכחים את הקשישים שמרכזי היום הם חלק מתעסוקת היום יום שלהם ואם הם לא מגיעים לכאן הם נשארים בביתם בחוסר מעש.


אנא תדאגו לפתוח את מרכזי היום לקשיש בבקשה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem