כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תצילו את אח שלי

עקב השרות בצבא אחי הפך לשבר כלי

גיוס תרומות דחוף עבור תושב חולון "נ" לוחם לשעבר בסיירת אגוז הסובל מפוסט טראומה חמורה ביותר עקב שירותו במהלך האינתיפאדה השנייה ובמבצע חומת מגן.

המטרה: 3 חודשים של אישפוז וטיפול אינטנסיבי בפוסט טראומה ובגמילה מסמים עלות כספית: 90,000 שקלים (כ-27,000 $) הסכום שגויס עד כה: 30,000 ש' (כ- 9,000 דולר ארה"ב) – הסכום שולם ישירות למרכז הטיפולי על ידי עמותת 'הסיירת הצפונית' של יוצאי סיירת אגוז. הסכום שאנו מגייסים: 60,000 ש' (כ-$18,000) לשני חודשי הטיפול הנוספים.

אחיו של "נ" אומר למערכת אחי הוא הדבר הכי חשוב לנו בעולם אנחנו חייבים להציל אותו אני רוצה להחזיר את אח שלי לחיים רגילים זה נורא שאח של שהיה גיבור ישראל הופך ברגע לשבר כלי ,מצאנו לו מקום מעולה שנקרא "הבית של גיא" שם מטפלים בסוג כזה של פוסט טראומה אני מקווה בעזרת התרומות שלכם לקבל את אח שלי בחזרה

איפה אנו עומדים כרגע? החודש הראשון כבר שולם והלוחם כבר בטיפול, אלא שהמימון כרגע מכסה את השהות עד ה-3 בנובמבר, ויש צורך במימון להמשך השלב הראשוני בטיפול בחודשיים הבאים. חברים ובני משפחה יקרים, אנו מושיטים יד לעזרה לחבר ועמית לנשק. הוא מתמודד עם פוסט טראומה מורכבת משירותו הצבאי, אשר הביאה אותו לתחתית ולהתמודדות נפשית מורכבת מאוד. לא נציין כאן את שמו, כדי להגן על כבודו ופרטיותו. לאחר שנים של התמודדות קשה עם פוסט טראומה שהביאה עימה קשיים גדולים לו ולסביבתו, אנחנו מתגייסים לעזור לו לשקם את עצמו. תחילת הדרך הינה טיפול אינטנסיבי במסגרת שעוזרת לו להתנקות ולהחזיר אותו לאיזון בסיסי. נ' זוכה כרגע לטיפול מקצועי מרופאים, מטפלים ועובדים סוציאליים במסגרת מעולה המשרתת לוחמים שחוו פוסט טראומה בשירותם הצבאי. המסגרת מטפלת גם כן בתהליך הגמילה מסמים שהוא עובר, ומקיפה אותו בלוחמים שעברו תהליך דומה. ממראה עיניהם של החברים ובני המשפחה המבקרים אותו, ניכר כי חברת השווים שמקיפה אותו, והטיפול המקצועי, עוזרים לו לעלות על תחילתה של דרך טובה יותר. אלא שלאור מצבו המורכב, ובשל עומק המשבר, ברור שנדרש זמן נוסף לפני שניתן יהיה להמשיך הלאה. נכון לעכשיו ישנו מימון לחודש שהייה שיסתיים בקרוב. אנחנו מקווים להשאיר אותו בסביבה זו לפחות חודשיים נוספים כדי לגרום לו להתייצב, עד לנקודה בה הוא יכול לעשות את הצעד הבא לקראת החזרתו ושיקום חייו. נ' נלחם לצידנו במהלך האינתיפאדה השנייה ובמבצע חומת מגן בשנת 2002. הוא תמיד היה שם בשבילנו, עם חוש אחריות, הומור ומקצועיות. איננו יודעים מה גרם להשתקעותה של פוסט הטראומה אצל נ'. יכול להיות שהדבר נבע מהשתתפותו בשירות צבאי תובעני במיוחד ומלא באירועי לחימה. יתכן והעובדה שאחד מחבריו לפלוגה נורה ונהרג בקרבתו באחד מאירועי הלחימה, השפיעה עליו בצורה מיוחדת. מה שאפשר לומר הוא, שלאחר השחרור נ' החל בתהליך הידרדרות שכלל שימוש בסמים וביטויים אחרים של קושי נפשי. הוא הפגין התנהגות הרסנית לעצמו, ולמרות נסיונות של סביבתו ושלו להיחלץ ממצב זה, מצא את עצמו עם השנים בשבר מוחלט. בתקופה האחרונה נודע לחבריו כי הוא איבד ממשקלו, גר ברחוב, ומשתמש בסמים. ממפגשים עימו ניכר היה כי הוא מתקשה לתקשר, אולם הוא הביע רצון עז להשתקם ולהיות במקום טוב יותר. לפני כשבועיים, בעזרת משפחתו, חברי הצוות לשעבר ותמיכתה הכספית הנדיבה של עמותת 'הסיירת הצפונית', קיבלנו את חברינו למסגרת שנראה כי היא מצילה את חייו. חבריו לשירות ומשפחתו מבקרים אותו, ומתכוונים ללוות את תהליך השיקום, ואנחנו מבצעים מאמץ לתפור סביבו מעטפת תומכת שתסייע לשיקומו. אנחנו כמובן במאמץ שיוכר על ידי משרד הבטחון ויקבל טיפול מטעמו, ובמקביל נמצה את המשאבים העומדים לרשותו דרך קופת החולים וביטוח לאומי, אבל למרבה הצער, אין בכך די. אנו מבקשים מחברים ובני משפחה לתרום בכדי לסייע בכיסוי העלות של החודשיים הקרובים (60,000 שקלים). התרומות תעבורנה דרך עמותת 'הסיירת הצפונית' דרך עמוד זה, והן ניתנות לניכוי ממס ותועברנה לתשלום עבור הטיפול הרפואי של חברנו. כל סכום שתוכלו לתרום, יתקבל בברכה!

לתרומות יש ללחוץ כאן


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem