כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תקף נשים בחולון

הנאשם התחזה לבן של עבריין מוכר

התביעה המשטרתית הגישה כתב אישום נגד תושב ת"א בחשד לעשרות תקיפות אלימות ואיומים כלפי נשים עמן ניהל קשר, תוך התחזות לבנו של עבריין מוכר.

המשטרה פתחה בחקירה לפני מספר שבועות, עם קבלת תלונות בחשד לתקיפות אלימות ואיומים מצד תושב ת"א כלפי 2 נשים מצפון הארץ, עמן ניהל קשר במהלך החודשים האחרונים כאשר לפחות בשתי מקרי תקיפה של אותם נשים הארועים קרו בחולון במקומות מרכזיים.

בתוך כך, שוטרי מרחב איילון עצרו בהתאם לחומרת העבירות וממצאי החקירה את הנאשם – תושב ת"א בן 31, תוך הארכת מעצרו באופן רצוף בבית המשפט, כאשר עפ"י החשד מדובר בתקיפות חמורות במסגרתן גרם חבלות של ממש לקורבנותיו, כשאחת מהן אף פונתה אל בית החולים לצורך קבלת טיפול רפואי.

כאמור, חוקרי מחלק המשפחה במרחב איילון ניהלו חקירה מורכבת, ברגישות המתבקשת, ממנה עלה כי הנאשם תקף עפ"י החשד את 2 הנשים לאורך תקופה במועדים ובמקומות שונים, לרבות שימוש באגרופים, סטירות וחניקות (לעתים באמצעות כבלים של מוצרי חשמל), לצד קללות, השפלות ואיומים, תוך שהוא מהלך אימים ומציג עצמו כבן של עבריין מוכר.

בהתאם לממצאי החקירה, הגישה השבוע חטיבת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א כתב אישום בבימ"ש השלום ת"א, בגין עשרות אירועי אלימות, ובית המשפט האריך את מעצרו עד החלטה אחרת.


ממשטרת ישראל נמסר בנוסף כי היא רואה בחומרה כל מעשה אלימות ובריונות, ותפעל בכל האמצעים לשם הגנה על האזרח הנורמטיבי ומיצוי מלוא חומרת הדין עם מבצעי העבירה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem