כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תקציב לעיקור וסירוס יוקצה לכלבים של משפחות רווחה בראשון לציון

בעיריית ראשון לציון מבינים ומעודדים את הקשר בין בעלי חיים לבני משפחה ואת התרומה של קשרים אלה בהתמודדות עם קשיים. על כן, אישר משרד החקלאות את בקשת העירייה, ולטובת העניין הוקצאו 20 אלף ₪, כך שמשפחות המטופלות ברווחה לא יצטרכו לשלם עבור תהליך העיקור והסרוס.

משפחות המטופלות ברווחה לא יצטרכו לשלם עבור עיקור וסירוס כלביהם. הטבה זו הושגה לאחר פניית עיריית ראשון לציון למשרד החקלאות להקצות סכום שיועד אך ורק למשפחות רווחה. בעירייה מבינים ומעודדים את הקשר בין בעלי חיים לבני משפחה והתרומה שלהם בהתמודדות עם קשיים במשפחה. ראש העירייה, רז קינסטליך, החליט להעביר את ההחלטה במועצת העיר ולהקצות 20 אלף ₪ לטובת התהליך "לכלב יש תרומה משמעותית מבחינה רגשית, יחסי חברות, חיזוק תחושת האחריות והשפעה משמעותית על הביטחון והדימוי העצמי. באופן זה, תקצוב הנושא מיטיב עם המשפחות שזקוקות לכך". בשבועות הקרובים תפרסם העירייה הודעה באתר העירוני ובה פירוט הקריטריונים הנדרשים לצורך קבלת ההטבה. הכלבים יעוקרו על ידי רופאי השירות הווטרינרי העירוני במרפאת השירות הווטרינרי.

חברת המועצה ומחזיקת תיק השירות הווטרינרי, קרן דנה, הוסיפה: "החיבור בין חיות מחמד לבני המשפחה מסייע לתמיכה רגשית בקרב המשפחה. במשפחות מטופלות רווחה, קשר זה מסייע רבות להתמודדות עם קשיים".

מנהל השירות הווטרינרי, ד"ר יהונתן אבן צור, הוסיף: "בשנים האחרונות העניק השרות הווטרינרי, לפנים משורת הדין,  מענה לעיקורים וסירוסים למשפחות רווחה ללא תשלום, לאחר שהגיעו פניות בנושא וכל פנייה נבחנה. לאור העבודה המבורכת של האגף בנושא, הגיש השרות הווטרינרי קול קורא לתמיכה מהמדינה בנושא זה. משפחות שאין באפשרותן לשלם עבור עיקור וסירוס כלבים מוזמנות לפנות לשרות הווטרינרי לקבלת סיוע.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem