כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

תתכוננו למצוקת החנייה החדשה בחולון

משרדי הנהלת הרכבת הקלה בחולון ימוקמו בחניון ציבורי למרות מחאות התושבים

ביום ראשון התקיימה ישיבה של הועדה המקומית לתכנון ובניה ובה הועלו מספר נושאים בינהם הסבת החניון הנמצא ברחוב אהרונוביץ פינת העלייה השנייה לטובת חניון של הרכבת הקלה.

לפני כשבועיים פרסמנו כאן לראשונה על כך שחברי המועצה זאב ניסים וניסן זכריה הגישו את ההתנגדות שלהם להסבת החניון,חבר מועצת העיר זאב ניסים אמר למערכת המקום אינו מתאים להתארגנות של פרויקט כזה באזור הזה הכניסה לרחוב צרה וזה יהפוך את חיי התושבים לגיהנום עלי אדמות מעבר לזאת כל האזור סובל חנייה מהעדר חנייה בצורה קשה מאוד והשטח הדובר נותן פתרון לתושבים רבים,יש לתת להם מקום אחר להתארגנות יש מספיק שטחים ריקים בחולון במילא הרכבת לא עוברת שם ואין צורך להתעמר בתושבים הגרים במקום.

הישיבה החלה כאשר ניסן זכריה טען שהחניון אינו מתאים לחניון לטובת הרכבת הקלה וזאת משום שישנה מצוקה גדולה של העדר חנייה באזור והקו במילא לא עובר שם מנגד תשובת העירייה הייתה שבמקום יוקמו משרדים של הנהלת הרכבת הקלה והוא לא יהווה מטרד,ניסן השיב נהפוך הוא אם מדובר רק במשרדים אפשר למקם אותם בכל מקום ולא לגזול מהציבור מקומות חנייה,עיריית חולון חייבת להשכיל ולבוא לקראת התושבים בהתנהלות מול הרכבת הקלה,כמו שבערים אחרות דרשו שיקוע של הרכבת הקלה כך גם חולון צריכה לדרוש זאת לדוגמה ברחוב סוקולוב ניתן לדרוש שהרכבת תהיה תת קרקעית ולא עילית.

לבסוף ברוב קולות של חברי הקואליציה נדחתה העתירה והחניון יוקם.

תגובת עיריית חולון:


מדובר בדיון שנערך בוועדה המקומית בעקבות בקשה של שני חברי מועצה בנושא שימוש חורג לשטח התארגנות עבור נת"ע בשטח השייך לעיריית חולון.

אין מדובר בשטח מופקע אלא בשטח שייעודו שצ"פ, שיש לגביו בקשה לשימוש חורג ל-10 שנים לצרכיה של חברת נת"ע. הבקשה אושרה על ידי חברי הוועדה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem