כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אולי גם לכם מגיע כסף מביטוח לאומי?

הביטוח הלאומי יזכה את חשבונם של יותר מ-100 אלף אזרחים על מענק לכל אזרח

הביטוח הלאומי יזכה את חשבונם של יותר מ-100 אלף אזרחים על מענק לכל אזרח

הביטוח הלאומי יוצא ביוזמה חדשה, והודיע כי יותר מ-100 אלף אזרחים לא משכו את המענק לכל אזרח שחולק במהלך הקורונה, וכדי להגיע למיצוי זכויות עמם – הכסף יזוכה בחשבונותיהם בביטוח הלאומי

הביטוח הלאומי הכריז על יוזמה חדשה כדי להגיע למיצוי זכויות, ובמסגרתה בימים הקרובים ישלחו מכתבים לכל אותם 100 אלף ישראלים המיידע אותם כי הכסף יועבר לחשבונותיהם בביטוח הלאומי ומפרט כיצד ניתן לקבלם. במידה ויש חובות בביטוח הלאומי יקוזזו הסכומים מהחשבון. אם אין חובות ניתן יהיה למשוך את המענק לאחר עדכון פרטי הבנק או להשאיר את הכסף כיתרה. בפועל, היוזמה של הביטוח הלאומי נועדה למיצוי זכויות של כלל האזרחים ולוודא כי הכסף יגיע אליהם ישירות.

מנכ"ל הביטוח הלאומי, מאיר שפיגלר: "הביטוח הלאומי החליט שהמענק לכל אזרח ינתן פשוטו כמשמעו – לכל אזרח. כל מי שלא הגיע לדרוש את המענק – החלטנו, כחלק בלתי נפרד מהמדיניות שלנו, ליצור זיכוי בגובה המענק כך שלא יהיה אזרח במדינת ישראל שלא יקבל את מה שמגיע לו בזכות מהביטוח הלאומי".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem