כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אושרה להפקדה תוכנית ההתחדשות העירונית במתחם מבצע סיני בתל גיבורים

צפו בהדמיות כיצד יראה המתחם החדש

אושרה להפקדה תוכנית ההתחדשות העירונית במתחם מבצע סיני בתל גיבורים בחולון

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה חולון אישרה בישיבתה (יום שלישי) פה אחד את "מתחם מבצע סיני" בשכונת תל גיבורים. המתחם מקודם כחלק ממסלול רשויות על ידי המנהלת להתחדשות עירונית בשיתוף עם עיריית חולון ובמימון הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.

מדובר במתחם השוכן בלב שכונת תל גיבורים ומכיל מבנים המאופיינים בבנייה נמוכה. צוות התכנון בראשות מהנדסת העיר אדר' מימי פלג יצר בינוי ששומר על צביון השכונה כיום כאשר אופי הבנייה יישאר נמוך, יחסית, ויאפשר מיעוט שכנים. תמהיל הדירות יאפשר זכויות מיוחדות לבעלי הדירות הקיימות. כחלק מתוכנית ההתחדשות הכוללת לשכונת תל גיבורים, יאפשר התכנון את חיבור רחוב הטייסים לרחוב חזית חמש לטובת שדרוג מערך התנועה בשכונה. בנוסף, ייצור רשת שבילי הליכה ואופניים משופרים ונגישים ויוסיף מסחר ושטחי ציבור.

לאורך כל תהליך התכנון ליוותה המנהלת להתחדשות עירונית את בעלי הדירות במתחם לרבות מתן מענה לשאלות, מפגשים אישיים, הרצאות וערבי עיון להקניית ידע, עדכונים שוטפים, סיוע בהתארגנות וקשר עם צוותי התכנון.

מימוש התוכנית תלוי ברצון תושבי המתחם להתחדש ובימים אלה ממשיכה המנהלת ללוות אותם בהתארגנות על פי חמשת השלבים המומלצים על ידה לטובת קידום המתחם והוצאתו לפועל.


אדריכל התוכנית: גשן אדריכלים; ניהול הפרויקט: לוג ניהול פרויקטים.

לשאלות  בנושא קידום המתחם ניתן לםנות:

לעדי צברי, מנהלת תחום חברה וקהילה מטעם המנהלת להתחדשות עירונית, 052-2464006

קרדיט הדמיות: משרד גשן אדריכלים

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem