כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אושרה תוכנית של "הכשרת הישוב" להתחדשות עירונית ברחוב ההסתדרות 80 פינת רח' חנקין בחולון

יוזמת התכנית היא חברת "הכשרת הישוב התחדשות עירונית".

אושרה תוכנית של "הכשרת הישוב" להתחדשות עירונית ברחוב ההסתדרות 80 פינת רח' חנקין בחולון

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה חולון אישרה תוכנית התחדשות עירונית ברחוב ההסתדרות 80 פינת רחוב חנקין, שהיא בהתאם לתפיסה שגובשה בתוכנית המתאר 2040.

יוזמת התכנית היא חברת "הכשרת הישוב התחדשות עירונית".

מדובר בפרויקט בעירוב שימושים הכולל : בינוי מרקמי מלווה רחוב עם חזית מסחרית פעילה, מבנה ציבורי איכותי בן 5 קומות וגג ירוק ומעליו מגדל מגורים הכולל 130 יח"ד – בסה"כ  28 קומות.

מיקומו וייעודו של המתחם משמעותיים לקישוריות שבין המרקם הוותיק לבין זה החדש. המגדל יהווה נקודת ציון בעיר ויגדיר את המוקד העירוני מבחינה מרחבית ולכן עיצובו משמעותי למרחב העירוני.


הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים בר-לוי בליווי מנהל ההנדסה בעיריית חולון בראשות מהנדסת העיר אדר' מימי פלג: "העיקרון שמוביל את התכנון בפיתוח המוקדים הוא התועלת הציבורית, בדגש על המרחב הציבורי. בכל פרויקט שכזה מתווספות יחידות דיור לעיר  ותפקידנו לוודא שיש איזון נכון בין הצרכים השונים ולייצר ערך מוסף של נדיבות עירונית".

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "הפרויקט שאושר ברחוב ההסתדרות פינת חנקין הוא המשך ישיר לפרויקט התחדשות עירונית נוסף בהיקף 235 יח"ד שאנו מבצעים בימים אלו בחולון, ברחוב ההסתדרות פינת פיכמן. אנו שמחים על שיתוף הפעולה המוצלח עם עיריית חולון, ומקדמים פרויקטים נוספים בעיר בשיתוף פעולה הדוק עם הרשות המקומית ועם נציגויות הדיירים".

קרדיט הדמייה: משרד האדריכלים בר-לוי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem