כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אושר סופית: הגדלת מענק העבודה ונקודות זיכוי ממס להורים לילדים בגילאי 6-12

כל הפרטים על התוספת שאתם עתידים לקבל רטרואקטיבית מינואר 2022

אושר סופית: הגדלת מענק העבודה ונקודות זיכוי ממס להורים לילדים בגילאי 6-12

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגדלת נקודות זיכוי להורים במס הכנסה והגדלת מענק עבודה (הוראת שעה), התשפ"ב- 2022. 57 חברי כנסת תמכו בהצעה ו-49 התנגדו.

מוצע לקבוע כי בשנת המס 2022 תינתן נקודת זיכוי אחת נוספת להורה בעד ילדו שגילו בין 6 ל-13 שנים. בנוסף, מוצע להגדיל את מענק העבודה בשיעור של 40% בשנת המס 2022 . כמו כן, מוצע לקבוע כי מי שהיה זכאי למענק עבודה בשנת 2021, ישולם לו סכום בשיעור 30% מסכום המענק כמקדמה על חשבון המענק לשנת 2022.

החלק הראשון בחוק נוגע לנקודות זיכוי להורים, תוספת של נקודה לכל אחד מההורים לילד שמלאו 6 עד 12. התוספת נוגעת ל-610 אלף הורים עובדים, בהיקף של 2.1 מיליארד ₪. אלה מצטרפים להטבות המס הקיימות כבר היום. שוויי כל נקודת זיכוי הוא 2,796 ₪ בחישוב שנתי.

חלקו השני של החוק נוגע למענק עבודה, כאשר התוספת תעמוד על 40% למענק הקיים, כך תעמוד התוספת על 1,600 ₪ בממוצע לזכאי, במקום 800 ₪ במתווה הקודם, בעלות כוללת של 500 מיליון ₪. במצב בו שני בני הזוג זכאים למענק העבודה, הסכום יכול להגיע עד ל-3,200 ₪. הצעד נעשה במסגרת מקדמה עבור שנת העבודה 2022, כדי לייצר תמריצים לתעסוקה.


יו״ר ועדת הכספים, ח״כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) באישור חוק הסיוע הכלכלי:

העברנו את החוק בקריאה שניה ושלישית! החוק יעניק לראשונה הטבות מס ל610 אלף הורים לילדים בגיל יסודי . ויגדיל מענקי עבודה ל320 אלף עובדים בשכר נמוך.

בשנה האחרונה שקדנו באוצר ובוועדת הכספים לשקם את כלכלת ישראל, מכלכלה של מדינת עולם שלישי עם בור תקציבי, לכלכלה משגשגת וצומחת עם גרעון אפסי. עכשיו אנחנו מחזירים את הכסף אליכם. שעובדים, שמגדלים ילדים ושמשלמים מסים:

•אנחנו משנים סדר עדיפויות, ומתגמלים לראשונה משפחות עובדות – על ידי מתן הטבת מס להורים לילדים בגיל בית ספר יסודי. הורים יקבלו על כל ילד בגילאי 6-12 נקודות זיכוי ששוות ל5,332 שקלים בשנה ! יש לכם שני ילדים? תחסכו 10 אלף שקלים בשנה! החוק יחול רטרואקטיבית מחודש ינואר 2022.

•אנחנו מחזקים את העובדים בשכר נמוך , על ידי תוספת של 40% למענק העבודה. המשמעות עליכם היא מיידית! תוספת של אלפי שקלים לחשבון הבנק.

נמשיך לעשות את מה שהתחייבנו אליו בישראל ביתנו- לשנות סדרי עדיפויות, ולדאוג סוף סוף לאזרחים שנושאים בנטל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem