כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אות הפעיל המצטיין לשנת 2022 הוענק לתלמידי בתי הספר היסודיים

ראש העיר צביקה ברוט אמר נרגש: "מרגש עד מאוד לראות את הרוח הטובה של התלמידים בעיר ומה שהם מעניקים לחברה, בגיל כה צעיר. זה מעורר הראה- יישר כוח".

אות הפעיל המצטיין לשנת 2022 הוענק לתלמידי בתי הספר היסודיים במעמד ראש העיר צביקה ברוט

עיריית בת-ים בשיתוף עם משרד החינוך ומחוז תל-אביב מקיימת זו שנה חמישית ברציפות את טקס אות הפעיל המצטיין. מדובר על טקס שהפך למסורת בעיר. הטקס הוא שיאו של תהליך חינוכי שמובילות הרכזות החברתיות בבתי הספר היסודיים ברחבי העיר.

בבתי הספר היסודיים במסגרת שעורי חינוך מלמדים את התלמידים על התנדבות, חשיבותה לקהילה ולהתפתחות האישית ולמעשה- מעודדים את התלמידים להתנדב בשעות הפנאי שלהם לפי רצונם וחוזקותיהם. בהמשך בית הספר מקיים מפגש עם כל התלמידים המתנדבים בכדי לשמוע על פעולות ההתנדבות שלהם. כל בית ספר בוחר שני מתנדבים מצטיינים מכלל המתנדבים שייצגו אותו.

התלמידים המצטיינים עולים לוועדה עירונית הכוללת נציגים ממשרד החינוך וממינהל החינוך בעיריית בת-ים. הועדה מזמינה את המתנדבים שנבחרו מכלל בתי הספר בליווי ההורים שלהם לספר על התנדבות בה עסקו.

נושאי ההתנדבויות הם מגוונים מאוד מחלוקת מזון באופן קבוע לאנשים עריריים, דרך תרומת שיער לחולי סרטן, סיוע שבועי בשעורי בית לילדים צעירים, טיפול בבעלי חיים, ועד ליוזמות של פעילויות חברתיות לתלמידי בית הספר.


המחלקה לשירותי חינוך ורווחה במנהל החינוך יחד עם הפיקוח על החינוך החברתי ערכי בממלכתי ובממלכתי דתי, דואגים שלפני הטקס העירוני יתקיים מפגש של כל  הנבחרת העירונית  על מנת שהמתנדבים יכירו אחד את השני, ובכך יעצימו את האחר וירגישו מוכנים לקראת הטקס.

הטקס היה בנוכחות ראש העיר צביקה ברוט, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך והתרבות אלי יריב, מפקחות בתי הספר היסודיים ונציגים ממנהל החינוך. בטקס השנה זכו באות הפעיל המצטיין 43 מתנדבים מכתות ה'-ו' מ-18 בתי ספר יסודיים ברחבי העיר. במהלך הטקס הופיעו מקהלת בן גוריון ולהקת צליל ים.

ראש העיר צביקה ברוט אמר נרגש: "מרגש עד מאוד לראות את הרוח הטובה של התלמידים בעיר ומה שהם מעניקים לחברה, בגיל כה צעיר. זה מעורר הראה- יישר כוח".

מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך והתרבות אלי יריב הוסיף: "הטקס הוא מעמד כל כך מעצים עבור התלמידים הללו. חשוב לנו לתת להם ולהורים שלהם להרגיש גאווה גדולה ולקבל  מכולנו חיזוק והוקרה.".

קרדיט: דוברות

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem