כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אילנית הרוש ממשיכה בעשיה המבורכת

חיבוק ותמיכה לא רק בחודש הגאווה

החיבוק הרב והתמיכה לקהילת הלהט"ב בראשון לציון , לא רק בחודש הגאווה, כי אם כל השנה.
חודשים נובמבר-דצמבר הולכים לכלול לא מעט אירועים של קהילת הלהט"ב העירונית. כך מספרת חברת מועצת העיר אילנית הרוש, מחזיקת תיק ויו"ר ועדת קהילת הלהט"ב. מסדנת קינוחים ועד קבלת שבת קהילתית – מה צפוי לנו בחודשיים הקרובים?

ב-25 בנובמבר, יום רביעי, תיערך ב-Zoom סדנת קינוחים צבעונית של מלכת הדראג ציונה פטריוט. "צפויה להיות סדנה טעימה ומעניינת במיוחד שחבל שאיננו יכולים לערוך אותה פיזית, כדי ליהנות במקום גם מהטעמים", מבטיחה הרוש.

לצד האירועים החגיגיים, תציין הקהילה החודש גם את יום הזיכרון הטרנסג'נדרי, שיצוין ב-20 בנובמבר. לכבוד כך, ב-22 בנובמבר, יום ראשון, יצויין יום הזיכרון באירוע בראשון לציון בהרצאה ב-Zoom של יאן אליה קורנוס, שיספר את סיפורו האישי. ביום הזיכרון הטרנסג'נדרי מציינים את אלו שנרצחו כתוצאה מטרנסופוביה, כדי להעלות מודעות לאלימות שמופנית על ידי הקהילה.

חוץ מזה, ב-4 בדצמבר, יום שישי, תיערך קבלת שבת קהילתית, בשיתוף הקהילה הרפורמית. "מדובר באירוע שכבר נערך בעבר ולאט לאט הופך למסורת של שיתוף פעולה והבנה בין הקהילה הרפורמית, שהינה קהילה מחבקת ומחילה, לבין קהילת הלהט"ב", אומרת הרוש. קבלת השבת תערך ב-Zoom, בשעה 17:00, יחד עם רב הקהילה, תמרה שיפרין, ועם שירי שבת של יוני שלזינגר ומיקה עינב.

ב-6 בדצמבר, תיערך הרצאה בנושא "הורות מיטבית במציאות קיצונית" של המרצה ד"ר אנאבלה שקד. "אני מזמינה לא רק את חברי הקהילה לקחת חלק בהרצאות, אלא את כל התושבות והתושבים", אומרת הרוש ומודה לראש העירייה רז קינסטליך על התמיכה בקהילה, וכן לשותפים להובלת הפרויקטים, ראש מינהל קהילה איריס ארונין, מנהל מתנ"ס שיכוני המזרח נועם דרסינובר ורכז קהילה ונוער להט"ב אלי ביטון.


קישורים לאירועים יפורסמו בעמוד הפייסבוק של הרוש. אילנית הרוש מוסיפה כי על הפרק עוד אירועים נוספים שיפורסמו בהמשך וימשיכו לקדם את הקהילה בעיר.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem