כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אין דוחות למעט מקרים מסכני חיים

הקלות בזמן הסגר

ראש העיר צביקה ברוט הורה לפיקוח העירוני לעצור את מתן דו״חות החניה בעיר למעט במקרים מסכני חיים, עד לאחר הסגר, כדי להקל על התושבים.

השיטור והפיקוח עירוני ממשיכים לפעול כסדרם והאכיפה לשמירה על הסדר הציבורי נמשכת, עם דגש על אכיפת הנחיות הקורונה, אבל במקביל תוך שורת הקלות לתושבים בנושאים אחרים על פי הנחיית ראש העיר. הדו״חות על חניה באדום-לבן או על מדרכה ייעצרו למעט במקרים חריגים מסכני חיים, או במקרה של חניה בחניית נכה.
עם זאת, האכיפה על חניה בכחול-לבן תימשך: מי שאינו תושב העיר ואין לו תו תושב יצטרך להמשיך ולשלם דמי חניה באמצעות הפנגו.

ראש העיר צביקה ברוט אמר כי ״בעת הזו עלינו לעשות הכל כדי להקל על התושבים ועל בעלי העסקים היכן שרק אפשר. בנוסף, אנו מודעים לכך שתושבים רבים נותרים בביתם עם הילדים, ולכן הנחתי את הפיקוח העירוני שלא יינתנו דוחות גם לאחר השעה 8 בבוקר.״

יש לזכור כי במקרה של חניה מסכנת חיים: חסימת מעבר חציה/חניית נכים/חסימת צומת האכיפה תתבצע כרגיל.
בנוסף, נמשכת האכיפה על חניה בכחול לבן שהינה בחינם לתושבי בת-ים. חניה זו עדיין דורשת תו תושב לבת-ימים, או תשלום בפנגו לאורחים מחוץ לעיר.

חשוב להדגיש כי גם במקרים של חניה על המדרכה, במידה והחניה על תחסום את כל המדרכה, ותגרום לירידת הולכי רגל לכביש, כן תהיה אכיפה בשל סיכון חיי אדם – וזאת על פי שיקול דעת הפקחים בשטח.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem