כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אירוע שבתרבות בראשון לציון

האיום האיראני, מה עושים עם כאבי גב וקומיקאי

האיום האיראני, מה עושים עם כאבי גב וקומיקאי: אירוע שבתרבות בראשון לציון

ביום שבת (21.5) ייערך בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן אירוע שבתרבות בהשתתפות אורחים ממגוון נושאים. ראש העירייה, רז קינסטליך: "רואים את ההיענות התושבים לאירועי שבתרבות, נמשיך בתקופה הקרובה לספק לתושבים אירועי תרבות ופנאי".

ביום שבת הקרוב (21.5) תקיים עיריית ראשון לציון אירוע נוסף במסגרת שבתרבות בהנחיית איתן דנציג. גם הפעם דאגו בעיריית ראשון לציון למגוון אורחים מקשת רחבה של תחומים – ד"ר רז צימט, מומחה לאיראן מאוניברסיטת תל אביב, יפתח את האירוע ויעסוק באיום האיראני ובספרו "איראן מבפנים". לאחר מכן, פרופסור יגאל מירובסקי, מנהל המחלקה האורתופדית בבית החולים אסף הרופא-שמיר ומומחה לעמוד שדרה, ידבר על ההתמודדות עם כאבי גב וכיצד ניתן לשפר את המצב. לסיום, הקומיקאי קובי קוריאט יצחיק את הקהל עם מספר קטעי הומור וצחוק.

כזכור, רק לפני כשבועיים קיימה עיריית ראשון לציון אירוע שבתרבות כאשר הציבור הצביע ברגליים ומילא את האולם. האירוע ייערך בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "ראינו בפעמים האחרונות את ההיענות תושבי העיר לאירועי שבתרבות. אנחנו נמשיך לספק לתושבות ולתושבי העיר אירועי תרבות ופנאי לכל המשפחה במהלך חודשי הקיץ. אני מזמין את כולם להגיע, להעשיר את הידע וללמוד מהאורחים שיגיעו וידברו על מגוון נושאים".


הכניסה לאירוע חופשית, מספר המקומות מוגבל.
לפרטים לחצו כאן: https://bit.ly/3PqjLi9

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem