כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אכיפת יתר או אוזלת יד תחליטו אתם

תגובת עיריית חולון לטרגדיה ברחוב סוקולוב

בשעות הצהריים פרסמנו בדבר בעל חנות בגדים שכל הניראה ניסה לשים קץ לחייו.

על פי עדויות של תושבים המראה היה מאוד קשה לצפייה ובמזל אנשי השיטור העירוני מנעו פגיעה קשה יותר.

פנינו לעיריית חולון וביקשנו את תגובתה וזאת לנוכח טענות כנגד אכיפת יתר מצד אחד ומצד שני נגד אוזלת ידה בנושא האכיפה.

תגובת עיריית חולון:

חוקי העזר אוסרים על הצבת מכשול בשטח ציבורי ובכלל זה הוצאת סחורה (מלבד מה שאושר בהיתר כגון מדפי ירקות הצמודים לחנות ושולחנות וכסאות). 
לאור המצב הקשה של בעלי העסקים בשל מגבלות הקורונה, מתירה עיריית חולון לבעלי החנויות להוציא סטנדים מחוץ לחנות עצמה ובלבד שהם מצמידים אותם לחזית העסק כדי שלא ייווצרו מכשולים שיסכנו את מעבר הולכי הרגל.
כבר ביום ראשון השבוע התבקש בעל העסק להצמיד את הסטנד לחנותו ולאחר שסרב ניתן לו דוח. הוא עשה זאת מספר פעמים במהלך החודשים האחרונים ובכל פעם סרב להישמע להוראות החוק ופצע את עצמו בצורה שטחית אל מול מצלמה מוכנה מראש.
עם כל ההבנה למצב שבו נמצאים בעת הזו בעלי העסקים, לא ניתן ליצור מכשולים על המדרכות שמיועדות למעבר חופשי של הולכי הרגל, ולסכן אותם.
יודגש, כי ברוב המקרים הדרישות של הפיקוח העירוני מבעלי העסקים בנושא זה זוכות לשיתוף פעולה וכמעט שלא שמגיעים לכדי רישום דוח.


לקבלת תמונת התחלואה היומית של העיר חולון לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem