כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אלה ההקלות בהגבלות הקורונה שהתקבלו כעת

בנט: "המצב בישראל כרגע טוב"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, החליטו על הקלות בהגבלות הקורונה: החל מה-01 במרץ ייפתחו השמיים לתיירות זרה, מתווה הבדיקות בבתי הספר יסתיים בהדרגה

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, קיימו היום (ראשון, 20/2/22) דיון המשך בעניין ההקלות במגבלות הקורונה, בהשתתפות שר התיירות, יואל רזבוזוב.

מדברי ראש הממשלה בדיון: "אנחנו רואים ירידה עקבית בנתוני התחלואה, ולכן זה הזמן לפתוח בהדרגה את מה שהיינו הראשונים בעולם לסגור. צריכה להיות התאמה בין המדדים שלנו והמצב בשטח, לבין מה שאנחנו מקרינים לציבור ומצפים ממנו. כדי לשמור על אמון הציבור ולוודא שאזרחי ישראל מיישמים את ההנחיות וההחלטה שהממשלה מקבלת, צריך לפתוח כשהמצב משתפר – והוא משתפר משמעותית. המצב בישראל כרגע טוב. זה תוצאה של ניהול נכון ודינאמי, ולכן אנחנו גם פותחים עכשיו. במקביל, נישאר עם האצבע על הדופק ובמקרה של וריאנט חדש נגיב שוב במהירות".

להלן ההחלטות שהתקבלו:

• תיירות זרה – תותר כניסת תיירים לישראל בכל הגילאים, מחוסנים ושאינם מחוסנים, בכפוף לביצוע 2 בדיקות PCR (טרם ההמראה ובנחיתה בישראל).


• כניסת ישראלים:

– הדרישה לביצוע בדיקת אנטיגן טרם העלייה למטוס תבוטל. ישראלים הנכנסים לישראל יידרשו רק בביצוע בדיקת PCR עם הנחיתה בישראל.

– תבוטל חובת הבידוד לישראלים שאינם מחוסנים, בכפוף לתוצאה שלילית בבדיקת ה-PCR בנתב"ג.

ההחלטות ייכנסו לתוקף החל מיום ג׳, 01 במרץ 2022, כ"ח באדר א׳ תשפ"ב.

• מתווה חינוך:

– חטיבות ביניים – החל מיום ה׳ הקרוב, 24 בפברואר 2022, כ"ג באדר א׳ תשפ"ב, ייפסק מתווה הבדיקות השבועי.

– בתי ספר יסודיים – החל מיום ה׳, 10 במרץ 2022, ז׳ באדר ב׳ תשפ"ב, ייפסק מתווה הבדיקות השבועי.

בדיון השתתפו מנכ"ל משרד הבריאות, ממונה הקורונה, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, המשנה לראש המל"ל, החשב הכללי במשרד האוצר, הממונה על ההתגוננות במשרד הביטחון וגורמי מקצוע נוספים ממשרדי האוצר, התיירות והחינוך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem