כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אם השמיים היו נפתחים ישר הייתי טס

בצל הקורונה העסק נסגר לאחר 7 שנים

מסיבת הפרדה של של אמיל אהובה בעל הקונדטוריה במרכז סאדאב תיהיה מסיבה עצובה עם הרבה דמעות ,העסק של אמיל שקיים כבר שבע שנים הוא מעבר לעסק האנשים והחברים ניהיו משפחה ושעוזבים משפחה זה עצוב.

הקורונה פשוט הרסה אותי אנשים פחות באו לקנות וגם הארועים פחתו וכעת נפסקו לגמרי אני עבדתי על קייטרינג מאוד חזק כבר בשבוע הראשון של הקורונה היו לי ביטולים רבים.

עבדתי מאוד יפה אפשר להגיד עד הקורונה ההכנסות שלי ירדו בשבעים אחוז איזה בעל עסק היה עומד בירידה כזו?אני פשוט מאוכזב מהמדינה ,הלוואי והשמיים היו נפתחים והייתי טס מפה.

בשתי הפעימות קיבלתי 3000 שקל ועוד פעם של 3000 שח זה פשוט בזיון,אני שתורם כל הזמן למה אני צריך להיות בצד שתורמים לו אני יודע שהכל מאהבה,המצב פשוט הזוי הבנקים לא באים לקראתך הציקים חוזרים אני באקם כעת זה פשוט הזוי לא נותנים לאדם להתקיים אני פשוט מאוכזב מהמדינה.

החלטתי בשבוע הבא ביום שישי לסגור את החנות שהיא בשבילי כבר לא עסק זה משפחה זה מעבר,אני אמכור את העסק ואלך להיות שכיר בשבילי זה עדיף לפחות כשכיר ארויח כסף אפילו במשכורת מינימום,לא יתכן שכל יום אוציא כסף מהכיס לתפעל את העסק.


שבוע הבא אם כן תתקיים המסיבה ,מסיבת הפרידה מאמיל שקצת נבוך ואומר מסיבה זה שמח פה עצוב לי נקווה לצאת לדרך חדשה,חשוב לי לציין את האנשים שעוזרים ועזרו לי וארגנו עבורי כספים בשבילי כל שקל חשוב ,אני באמת מודה לכם ותחסרו לי מאוד

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem