כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אנא גלו הבנה וסובלנות

עקב המצב רשת קהילה ופנאי מכינה תהליך התייעלות

לאחר שחשפנו הבוקר בחשיפה בלעדית את דרישות ועד העובדים של רשת קהילה ופנאי הרשת עונה להם.

רווחת עובדי הרשת עומדת בראש מעייניה של הנהלת הרשת ובראייה זו פעלה הרשת לאורך כל השנים. הנהלת הרשת חתמה על הסכם קיבוצי לטובת העובדים ועומדת בתנאיו לאורך כל הדרך. עד היום הועד היה מעורב בכל החלטה שהתקבלה, וכך נמשיך.

רשת קהילה ופנאי הנה עמותה ללא כוונת רווח אשר כשאר הארגונים החברתיים בתקופה זו, מתמודדת עם מציאות חדשה שנכפתה עליה בעקבות משבר הקורונה אשר הביאה להפסדים כספיים כבדים ולהתמודדות עם אתגרים קשים ומורכבים.

הרשת חזרה בהיקף פעילות נמוך מאוד ובהתאם לצורך ולהיתכנות הכלכלית מחזירה את העובדים מהחל"ת. עד היום חזרו לעבודה למעלה מ 1,000 עובדים ואנו מקווים כי עם הזמן נוכל להחזיר עוד עובדים.

יש לציין כי לחלק מהעובדים ומחברי הוועד הוצע לחזור לעבודתם, בהתאם להיקף הפעילות הנדרש בימים אלה, אך הם סירבו ואנו כיבדנו את החלטתם.


בימים אלה מכינה הרשת תהליך התייעלות מקיף שכמובן יוצג לוועד, ההחלטות תתקבלנה בשיקול דעת ובחשיבה על טובת העובדים.

אנו מצרים על כך כי בימים כאלה ועד העובדים בוחר לצאת כנגד הרשת במקום לתמוך ברשת על מנת שתוכל להמשיך להתקיים ולהיות הבית שהיא עבור כל עובדי הרשת ותושבי העיר.

הרשת כולה תקווה כי וועד העובדים יגלה הבנה, סבלנות ושיתוף פעולה עם הרשת בעת קשה זו, ומאמינה כי בדרך זו של הדדיות והבנה נוכל לחזור לשגרה מהר יותר.

כזכור הדרישה המרכזית של ועד העובדים היא זו :יש בידנו סכסוך עבודה פתוח ומאושר ע"י ההסתדרות והיה וחברי הועד והעובדים שבחל"ת לא יוחזרו לעבודתם לאלתר, לא תיפתח שנת הפעילות הקרובה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem