כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אנחנו לא רוצים כסף- אלא רק לחזור לארח אתכם

אנחנו לא רוצים כסף- אלא רק לחזור לארח אתכם

בעקבות סערת הסרטון בו נראה ניסים אחד מעובדי קקאו חולון מנפץ את הזכוכיות בבית הקפה מתוודה רועי הבעלים של בית הקפה בדף אני שולמן

חברים יקרים, בתור הבעלים של קקאו חולון מגיע לכם הסבר קצר על הסיטואציה בסרטון:
לא ידעתי על צילומו של הסרטון ואפילו לא על העלתו לרשת (גיליתי אותו ביחד איתכם). אך אם כבר הסרטון עלה- כולי תקווה שהוא יוביל לשינוי עבורנו העצמאים!!
ניסים הוא אבי החורג, מלווה אותי מגיל קטן, ועובד איתי בקקאו במשך שלוש וחצי השנים האחרונות. מעבר לעובד, ניסים רואה אותי בכל מכשולי החיים ובתקופה הקשה שנכפתה עלינו עכשיו. תקופה שמעוררת לא מעט רגשות, של כאב, של חשש עבור הימים העתידים לבוא ושל דאגה למשפחה.
תגובתו של ניסים נבעה מכאב של אבא לבן וכאב על כל קהילת העצמאים- בפרט בתי הקפה אשר לא רואים את האור בקצה המנהרה ומנסים לפרנס את משפחתם בשארית כוחותיהם.
קראנו את כל התגובות שלכם ואני רוצה להודות לכם בשמי, בשם ניסים ובשם משפחת קקאו כולה.
תודה על הרצון לעזרה, אנחנו לא רוצים כסף- אלא רק לחזור לארח אתכם, לשמח אתכם לשרת אתכם בצורה הכי טובה שאפשר ולראות אתכם נהנים ביחד איתנו.
אנחנו אוהבים אתכם עם ישראל היקר,
מחכים לראותכם במהרה בקקאו חולון!

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem