כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אסון כבד נמנע אמש בחולון

האסון נמנע בזכות לוחמי האש

אסון כבד נמנע אמש בחולון בזכות לוחמי האש.

רבות דובר על הסכנות במיבנים רבי קומות ואכן ישנם תרחישים להם ערוכים כוחות ההצלה.

אחד מהתרחישים קרה אתמול בשעות הבוקר שפרצה שרפה בחניון תת קרקעי שמקשר בין ארבעה בניינים ברחוב חנקין בחולון.

אמש הוזנקו 3 צוותי כיבוי בפיקוד להב משנה מורן פקס לשריפה שפרצה בחניון תת קרקעי המקשר בין ארבעה בניינים ברחוב חנקין בחולון.
הצוותים אשר הגיעו למקום הבחינו במערכת הגילוי וכיבוי שנכנסה לפעולה כתוצאה משריפה שפרצה בחניון במפלס השלישי, ובמערכת האיוורור אשר ניתבה את העשן בצורה מבוקרת אל מחוץ המבנה.
הצוותים ירדו לקומה, ובסריקה איתרו הרכב שבער בחלקו הקידמי ובמתז מים שתיחם את האזור ומנע מהאש להגיע לחלקים נוספים בחניון, ובכך נמנע אסון כבד .
בסריקה לאורך הבניינים נמצא כי לא חדר עשן.
באירוע עצמו לא היו נפגעים.

לאורך הפעולה נכחו מ"מ מפקד התחנה סגן טפסר רונן וולך ורמ"ד בטיחות והגנה מאש רב רשף רמי מזרחי .


בחקירה שנערכה במקום על ידי חוקר רס"ל אלון ימין נמצא כי השריפה נגרמה כתוצאה מכשל חשמלי בעת ביצוע נסיון להניע רכב בעזרת בוסטר שהתפוצץ כתוצאה מחיבור למצבר.

שכנה שמתגוררת במבנה מסרה בנוסף למערכת כי תושב הבניין מנע בנוסף את דלקת הרכב וזאת בשעה שירד עם מטפה וכיבה את הלהבה שמנעה מהרכב להתפוצץ.

משרותי הכיבוי מוסרים בנוסף :אנו מזכירים לכלל הציבור אשר מתגורר בבניינים בעלי מערכות חיוניות לדאוג לאחזקתם ותקינותם כנדרש של כלל מערכות גילוי וכיבוי האש בהתאם להוראות היצרן על מנת שבזמן אמת יצילו חיי אדם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem