כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אסון ל"ג בעומר

44 הרוגים ו150 פצועים-צפו בתעודים מהארוע

44 הרוגים ו150 פצועים באסון הילולת ל"ג בעומר במירון.

אנו מביאים לכם את הדיווחים שהתקבלו מגורמי ההצלה עד כה.

בשעה 00:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על קריסת טריבונה בנקודה 40 תחתונה בהר מירון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לעשרות נפגעים, בהם מחוסרי הכרה.

במקביל צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאות על מספר פצועים אנוש, והעניקו סיוע לעשרות נפגעים במתחם ההדלקה של תולדות אהרון במירון.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "מדובר באירוע חריג מאוד בהיקפו ולצערנו נגבו חיי אדם. עשרות מתנדבים של איחוד הצלה השתתפו בפעולות ההחייאה והעניקו סיוע לעשרות נפגעים במצבים שונים – חלקם פונו למרכז הרפואי זיו בצפת וגליל מערבי בנהריה באמבולנסים של איחוד הצלה".


אבי מרכוס מנהל אגף רפואה של איחוד הצלה מסר: "מדובר באירוע קשה מאוד עם זירה של עשרות נפגעים שחלקם למרבה הצער נקבע מותם עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כמו כן צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו ומעניקים סיוע למספר רב של נפגעי חרדה".

יהודה גוטליב חובש איחוד הצלה שנתקל בקריסה והזעיק את הכוחות סיפר: "הייתי באבטחה במקום ונתקלתי בקריסה של עשרות איש שנפלו האחד על השני. חלקם נרמסו ואיבדו את הכרתם. ביקשתי מייידי ממוקד איחוד הצלה להזעיק למקום כוחות נוספים ודיווחתי כי יש צורך בסיוע רפואי דחוף לעשרות נפגעים".

לייזר היימן סמנכ"ל מטה מתנדבים איחוד הצלה מסר: "מדובר באירוע קשה מאוד שלא חוויתי מאז שנת 2000 כשנכנסתי לתחום של הצלת חיי אדם".

דב מייזל סמנכ"ל מבצעים של איחוד הצלה הוסיף:* "עקב אופי האירוע צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו ומעניקים סיוע למספר רב של נפגעי חרדה שנתקלו בזירה הקשה".

*אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה שהגיע אף הוא לזירה הוסיף: "מדובר באירוע חריג מאוד בהיקפו ולצערנו נגבו חיי אדם. עשרות מתנדבים של איחוד הצלה השתתפו בפעולות ההחייאה והעניקו סיוע לכמאה נפגעים במצבים שונים – חלקם פונו למרכז הרפואי זיו בצפת, רמב"ם בחיפה, וגליל מערבי בנהריה באמבולנסים של איחוד הצלה".

איחוד והצלה+נ.מ

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem