כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אפתה יומולדת לחולון

אפתה יומולדת לחולון וזכתה במקום הראשון

אפתה יומולדת לחולון וזכתה במקום הראשון.

הדר יגר היא הזוכה בתחרות להכנת עוגות יום הולדת מעוצבות לחולון במלאת לה 80.

את המקום השני חולקות יחדיו מירב יעקובי ומאיה כהן. ראש העיר יעניק את הפרס לזוכות – סדנאות אפייה מקצועיות.

בבוקר שישי האחרון הגיעו בזו אחר זו ללובי עיריית חולון, שקושט בבלונים כיאה לכל מסיבת יום הולדת,  19 תושבות וגם תושב צעיר אחד, שנשאו בידיהם עוגות מרשימות, מושקעות וטעימות. לאחר שמדדו חום כנדרש הציבו את העוגות המהודרות אחר כבוד על שולחן מיוחד לשיפוטו של חבר השופטים המכובד, שכלל תושבים בעלי זיקה לתחום או אנשי קולינריה, שלהם עסק שפועל בעיר: מירי ארזי – בעלים ומייסדת של רשת "מתוקה" וקייטרינג מגשי האירוח ״מתוקה רום סרוויס״, טל כהן – שף מסעדת "סילו", ציונה פטריוט – מלכת דראג ומנחת סדנאות אפייה, אורלי ענבר – מנחת סדנאות אפייה ובעלת קייטרינג ודינה אביזוהר – נציגת העירייה החוטאת לעיתים קרובות באפייה בעצמה. גם ראש העיר מוטי ששון קפץ להתרשם ולברך והשופטים ניקדו את העוגות על פי כמה קריטריונים שהוגדרו מראש בתקנון התחרות.  לאחר שעלו צילומי העוגות לדף הפייסבוק העירוני, בחרו תושבי חולון באמצעות סימון לייקים את העוגות היפות ביותר בעיניהם. לאחר שקלול תוצאות השופטים והתושבים נבחרו הזוכות:

במקום הראשון – הדר יגר, שאפתה עוגה בציפוי קרם לבן שעליה דמותו של שמוליקיפוד, עץ השקמה, מוזיאון העיצוב והספרות 80.


את המקום השני חולקות שתיים, שקיבלו ניקוד זהה לאחר שקלול הנקודות – מירב יעקובי, שאפתה עוגת 4 קומות כאשר כל קומה כללה אלמנט שונה שמאפיין את חולון: הפילבוקס, מוזיאון העיצוב, מגדל המים, הינשול ממוזיאון הילדים ולצידם כמובן עץ השקמה; מאיה כהן, שאפתה עוגת שוקולד בצורת האותיות HOLON שעליהן הוצבו מאפיינים מפוסלים רבים מאתרי העיר: הגן היפני, מוזיאון הילדים, המגלשות של ימית, בניינים ועוד.

זוכת המקום הראשון, הדר יגר: "משמחת אותי מאוד ההזדמנות להשתתף בתחרות עיצוב עוגות לחגיגות ה-80 לעיר חולון. זו העיר שנולדתי בה, גדלתי בה וגידלתי את בנותיי בה".

שלוש הזוכות תקבלנה סדנאות קונדיטוריה מקצועיות של השף קונדיטור אלון שבו, כאשר הזוכה במקום הראשון תקבל 4 סדנאות והזוכות במקום השני תקבלנה שתי סדנאות כל אחת.

בתום התחרות העבירה עיריית חולון את העוגות להוסטלים שונים ברחבי העיר לשמחתם של הדיירים.

בתחרות נטלו חלק 18 נשים, נער אחד בן 15 וילדה אחת בת 11, שמתגוררים בשכונות שונות בעיר. כל המשתתפים השקיעו רבות בחשיבה על רעיון יצירתי, בתכנון וכמובן, בביצוע, והרבו לשלב ביצירותיהם אלמנטים ואתרים מוכרים מרחבי חולון, כגון: מוזיאון העיצוב, מוזיאון הילדים, גני הסיפור וספארק המים ימית וגם אתרים היסטוריים כמו הפילבוקס ומגדל המים.

מזל טוב לחולון וברכות לזוכות!

צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem