כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארבעה מקרי טביעה והררי אשפה שהושארו בחוף ראשון לציון

ארבעה מקרי טביעה והררי אשפה שהושארו בחוף ראשון לציון

ארבעה מקרי טביעה והררי אשפה שהושארו בחוף

יום שישי הראשון בחוף הים בראשון לציון אחרי הסרת המגבלות היה עמוס במתרחצים * מזג האוויר הנוח והדגל הלבן היו תפאורה מושלמת לפתיחת עונת הרחצה * אלא שבשעות הצהריים התמונה השתנתה, רוח דרום מערבית העלתה את הים וארבעה מקרי טביעה התרחשו בתוך שלוש שעות * רובם נערים שפונו לבתי החולים * גם הררי האשפה שהושארו על ידי המתרחצים הותירה טעם חמוץ * וגם: ראש העירייה קיבל עדכונים על עומסי התנועה והחנייה והנחה להגביר את האכיפה ממחר

מאה אלף מתרחצים פקדו היום (יום שישי 22.5.20) את חופי הרחצה בראשון לציון.
סוף השבוע הראשון, אחרי הסרת המגבלות של משרד הבריאות, נפתח עם מזג אוויר נוח, 27 מעלות וים רגוע (דגל לבן). התנאים האלו הביאו המוני מתרחצים כבר משעות הבוקר ועד לשיא בשעות הצהריים. אלא שבסביבות השעה 15:00 בצהריים השתנתה התמונה. רוח דרום מערבית העלתה את הים והפכה אותו באחת לדגל אדום. מאותו רגע החלו להצטבר מקרי טביעות. האירוע הראשון התרחש בשעה 15:15 בחוף הצפוני, חוף מס' 1, כאשר נער נסחף. המצילים גילי גפלה, ליאור סבג, גל רייכברד ונירן הירש היו ערניים ורצו מיד לתוך המים ומשו אותו. הוא פונה לבית החולים במצב קל.
רבע שעה לאחר מכן, נערה נסחפה בחוף מספר 2, חוף נווה חוף. המצילים דורון בוריה, אבי אזולאי, ירין בנימין ובר טופז שהיו בסוכה ממול, רצו פנימה והוציאו אותה מהמים כשהיא במצב קל עד בינוני. גם היא פונתה לבית החולים. 45 דק' לאחר מכן, אירוע שלישי. נער נסחף בחוף מס' 2. הוא חולץ בשלום על ידי המצילים ופונה במצב קל לבית החולים.
רגע לפני סיום שירותי ההצלה, סמוך לשעה 18:00, אירוע רביעי. הפעם בן 54 שנסחף. המצילים חילצו אותו. הוא התאושש בחוף ופונה לביתו.
אבל אלו לא הדברים היחידים שהעיבו על היום השמשי בים. הררי אשפה הושארו על ידי מתרחצים. באגף חופים ואגמים, מינהל איכות הסביבה והחברה לבטחון צפויים לעבוד עוד שעות נוספות לפינוי כל האשפה בחוף.
במהלך היום, ראש העירייה, רז קינסטליך, עודכן על העומסים הכבדים בחניונים ובציר המוביל לחוף הים וכן קיבל פניות רבות מתושבי נווה חוף. ראש העירייה הנחה לתגבר את האכיפה מחר על מנת להבטיח את הסדר הציבורי באזור. כמו כן הוא צפוי לכנס בשבוע הקרוב ישיבה דחופה יחד עם מהנדס התנועה, החברה לביטחון ונציגי הוועד בשכונת נווה חוף על מנת לבחון פתרונות יצירתיים נוספים.

קרדיט עיריית ראשון לציון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem