כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארגוני זכויות בעלי חיים במייצג בעיר ראשון לציון

צפו בתמונות ובסרטון

ארגוני זכויות בעלי חיים במייצג בעיר ראשון לציון

פעילת זכויות בעלי חיים: "אל תהיו עיוורים לתעשיית המזון מן החי"

עכשיו מול מסעדת מקדולנדס מייצג אקטיביסטי של פעילי זכויות בעלי חיים במדרחוב ראשון לציון

פעילי ארגוני זכויות בעלי חיים, 'חופש לבעלי חיים' ו- 'Israel Animal Save' עורכים ברגעים אלו מייצג אקטיביסטי במדרחוב ראשון לציון מול מסעדת מקדונלדס.

במסגרת המייצג הפעילים עומדים ברחבי המדרחוב כשעיניהם מכוסות ובידיהם מסכים שמשדרים את הסרט הדוקומנטרי המפורסם והקשה לצפייה – 'דומיניון'. הסרט מתאר את הדרכים בהן נעשה שימוש בבעלי חיים והאופנים בהם הם עוברים התעללות.


סרטון מהמייצג:

אורנה צפריר, חברת ארגון חופש לבעלי חיים ופעילת זכויות בעלי חיים: "מייצג המסכים מבטא את העיוורון של החברה בה אנו חיים. במייצג אנו מציגים את המציאות הקשה שבעלי החיים עוברים בעיקר בתעשיות הבשר, החלב והביצים." עוד היא מוסיפה: "ברחבי העולם אנשים רבים ניסו ליישם את 'אתגר דומיניון', אתגר בו הצופה צריך להצליח לצפות כמה שיותר זמן בסרט הקשה, מעטים מחבריי ומהאנשים שהצגתי להם את הסרט הצליחו להגיע לסופו. הדבר מראה עד כמה זה לא טבעי עבורנו לפגוע בבעלי חיים ועד כמה אנחנו עיוורים לתעשייה ומתכחשים לה. אני קוראת לכולם לפקוח את העיניים, להפסיק לתמוך בתעשיות המזון מן החי ולהתקדם לטבעונות".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem