כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארוע אלימות בבית החולים

תקיפת איש צוות במהלך בדיקת קורונה

מבית החולים שמיר אסף הרופא נמסר :

אמש, במהלך משמרת לילה במרכז הרפואי התרחש אירוע של אלימות מילולית ופיזית כנגד אח במלר"ד שלנו, מצד מטופלת ובני משפחתה, בעת שנערכה לה בדיקת קורונה. האירוע הסתיים עם חבלות בחלקי גוף, נפש ונזק לרכוש של האח מהצוות הרפואי שלנו.

ד"ר אסנת לבציון קורח , מנהלת המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא: "הנהלת המרכז הרפואי בראשותי, מגנה בתוקף את אירוע האלימות שהתרחש הלילה במלר"ד, בו נחבל אח מהצוות הרפואי , וקוראת מכאן לכל הנוגעים בדבר, לגלות אפס סבלנות לאלימות ולמצות את הדין עם הפורעים.
דווקא בימים טרופים אלו, בה הצוותים הרפואיים שלנו נמצאים בחזית המאבק כנגד הקורונה, ימים כלילות, לא ייתכן שנהיה חשופים גם לאירועי אלימות מצד מטופלים הבאים לבקש טיפול רפואי בבית החולים".

ד"ר דניאל טרוצקי מנהל מלר"ד: "אנו מוקיעים כל אירוע של אלימות אל מול הצוותים הרפואיים שלנו במלר"ד, שעושים עבודת קודש בימים אלו במאבק מול הקורונה ומחבקים את האח וצוות המחלקה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem