כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארוע חמור של תקיפת שוטרים

ארוע חמור של תקיפת שוטרים וגרימת נזק לניידת

שוטרים שנקראו לטפל ברעש חריג הותקפו ע"י המרעישים . נזק נגרם לניידת משטרה. ארבעה חשודים נעצרו.

ממשטרת מרחב איילון נמסר שהיום יום שישי התקבלו במוקד 100 של המשטרה מספר שיחות של אזרחים אשר דיווחו על רעש חריג של מוזיקה. שוטרים שהגיבו לדיווחי האזרחים איתרו מסיבה רועשת בגינה של דירת מגורים , ברחוב דוד אלעזר בחולון.

השוטרים קראו לבעלי הבית אל מחוץ לדירה , שוחחו עימם והסבירו את לשון החוק הנוגע לעבירה שבוצעה.
בד בבד ובעת שהשוטרים שוחחו עימם, הותקפו השוטרים בכך , שהושלכו לעברם ביצים מתוך גינת הבית .

בתגובה לתקיפתם, נכנסו השוטרים לגינת הבית אלא שאז הם הותקפו על ידי חלק מהנוכחים וכן על ידי הכלב של בעלי המקום. בנוסף נגרם נזק לניידת משטרתית.

בעקבות התקיפה שני שוטרים נחבלו באורח קל וטופלו במקום. אישה, שככל הנראה נפלה במהלך ההמולה, פונתה לבית חולים וולפסון כשמצבה מוגדר קל (עפ"י גורמי רפואה).


המשטרה עצרה 4 חשודים בגילאי (19-46, חולון )בחשד לתקיפת שוטרים. העצורים הובאו לתחנת המשטרה לצורך חקירתם.

כזכור העלנו כאן השבוע בצורה נרחבת בכתבה על מטרד מסיבות הקריוקי בו תושבים התלוננו על מסיבות קריוקי שמדירים שינה מעיני התושבים כאשר במקרים אלו התושבים הוזהרו ,במקרה הזה נחצה קו ונעשה מעשה שלא יעשה שבו הותקפו שוטרים ונגרם נזק לניידת ,מפה אנו קוראים אנא כבדו את החוק והקשיבו להנחיות כוחות הבטחון.

ממשטרת ישראל נמסר שהמשטרה תפעל ביד קשה כלפי כל גילויי אלימות ולא כל שכן, גם כלפי מי שיעז לנהוג באלימות נגד שוטרים המבצעים תפקידם למען שלום ובטחון הציבור.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem