כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ארוע ירי בגוש דן

כוחות הרפואה מטפלים בפצועים

ידיעה מתעדכנת בה נמסור לכם דיווחים ממוקדי החרום:

מדוברות המשטרה (דן) נמסר:

דיווח ראשוני – ירי בעיר רמת גן

לפני זמן קצר התקבל דיווח על יריות ברחוב ביאליק ברמת גן
כוחות משטרה במקום
פרטים בהמשך

מדוברות מד"א : נמסר:


התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על שמיעת קולות ירי ברחוב השניים בבני ברק. בשלב זה מדיווח ראשוני בלבד צוותי מד"א מטפלים במקום בנפגע אחד. עדכון בהמשך

דוברות מד"א : עדכון לאירוע בבני ברק: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל 5 פצועים מירי. עדכון בהמשך.

זק״א: עדכון לאירוע בבני ברק. נקבע מותם של 3 נפ׳. המפגע נוטרל, מטופל נוסף במצב אנוש מפונה לביה״ח.

דוברות מד"א: עדכון לפיגוע בבני ברק: חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של 4 נפגעים מירי ומפנים לבי"ח בלינסון גבר כבן 40 במצב אנוש.

עקיבא קאופמן חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "תוך כדי נסיעה באופני החירום של איחוד הצלה שמעתי קולות ירי. עצרתי להעניק סיוע לנפגע אנוש שלאחר מכן פונה לבית החולים. למרבה הצער נקבע מוות בזירה על ארבעה. כמו כן יחידת חוסן – היחידה לעזרה של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה".

סיכום ביניים : 2 מפגעים 1 חוסל 1 עצור . 4 הרוגים ישראלים 1 פצוע קשה מאד

חובש מד"א ליפא הירש שטיפל בפצועים סיפר: "שמענו את היריות מתחנת מד"א ויצאנו מיד לכיוון. ברחוב הרצל הבחנו בגבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה. הוא היה ללא נשימה וללא דופק עם פצעי ירי. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו. כ- 100 מטר משם בהמשך הרחוב ראינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו, צוות מד"א נוסף שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבי"ח בלינסון כשמצבו אנוש. יחד עם הצוות שהיה איתי המשכנו לזירה ברחוב השניים פינת ביאליק שם ראינו 3 פצועים מחוסרי הכרה, כשאחד מהם בתוך רכב ושניים נוספים שוכבים על המדרכה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."

דוברות המשטרה (ת"א):
חשד לפיגוע בבני ברק-עדכון:
ממצאי חקירה ראשוניים עולה כי מפגע חמוש ברובה סער פתח באש לעבר אזרחים ברחוב השניים בבני ברק ופגע במספר אזרחים באורח אנוש, משם עבר לרחוב הרצל, פתח באש לעבר אזרחים, כוח משטרה נטרל אותו. כוחות המקום.

קרדיט:מד"א

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem