כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

אשה הוכשה על ידי נחש בראשון לציון

האשה פונתה לבית החולים

דובר מד"א, זכי הלר מוסר שאמש(שישי) טופלו 4 מיקרים של הכשות נחשים שאחד מהם התרחש בראשון לציון:

בתוך כשעתיים, צוותי מד"א טיפלו בארבעה מקרי הכשת נחש, אשה כבת 60 פונתה במצב קשה, אשה כבת 36 , גבר כבן 34 וילד כבן 10 מצבם קל. שלושה מהמקרים ארעו בדרום הארץ ואחד בראשון לציון

*בשעה 17:36 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על אשה שהוכשה ע"י נחש (ככה"נ צפע) בחצר בית, במיתר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה, אשה כבת 60 במצב קשה, מעורפלת הכרה, עם תגובה סימטומטית וסימני הכשה בירך.

פאראמדיק מד"א אורגד כהן, חובש בכיר במד"א יובל אפללו וחובש מד"א אילי שושן, סיפרו:

ראינו אשה כבת 60 מעורפלת הכרה, היא הייתה עם תגובה סימטומטית ועם סימני הכשה בירך, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים, שכלל קיבוע, מתן חמצן, נוזלים וטיפול תרופתי. פינינו אותה תוך המשך טיפול לבית החולים כשמצבה קשה ולא יציב, בדרך היא החלה להתאושש וסיפרה לנו , שבזמן שעבדה בגינה בחצר ביתה, לפתע קפץ לה נחש גדול והכיש אותה בירך.


בשעה 15:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על גבר שהוכש ע"י נחש והובא ברכב לחבירה עם צוותי מד"א, סמוך לישוב גרופית. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח יוספטל באילת, גבר כבן 34 במצב קל, עם סימני הכשה ביד.

בשעה 16:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על ילד שהוכש ע"י נחש בפזורה והובא לחבירה עם צוותי מד"א, סמוך לצומת שוקת. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה ילד כבן 10 במצב קל עם סימני הכשה בכף הרגל.

בשעה 18:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אשה שהוכשה על ידי נחש, ברחוב הטיילת סמוך לחוף הים, בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסף הרופא, אשה כבת 36 במצב קל, עם סימני הכשה ברגל.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem