כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בדיקות קורונה חט"ע אורט חולון.

נימשכת הלמידה בזום

בדיקות קורונה חט"ע אורט חולון.

אתמול נבדקו מאות מתלמידי ו-צוות המורים בחט"ע אורט חולון. עד כה, כל התוצאות שליליות אך לאחר דיון ובשל חוסר בתוצאות מלאות, ובהמלצת גורמים מקצועיים, הלמידה מחר תימשך מרחוק ולא בביה"ס.
מנהל ביה"ס, שלומי גנון: "למרות הציפייה והרצון לחזור וללמד בביה"ס, הנסיבות והאחריות מחייבים אותנו לנקוט בזהירות ומכאן ההחלטה שהתקבלה. מקווה שבמהרה נשוב לשגרת לימודים. מאחל בריאות לכולם ומבקש המשך שמירה על תקנות וריחוק חברתי לצד הימנעות מהתקהלות".

גם תלמידים מתיכון איילון השתתפו במסיבה וגם שם ימשיכו בלמידה בזום.

לימור סימון יו"ר ועד ההורים בבית הספר תיכון איילון מסרה לנו את הדברים הבאים:

ועד ההורים של בית ספר אילון מגבה את החלטת הנהלת בית הספר להמשיך בשלב הזה את הלמידה מרחוק. צר לנו שאלו הם פני הדברים. התלמידים חיכו זמן רב להגיע לבית הספר, אך לאור הנסיבות ובשל האחריות שעלינו לקחת בתקופה זו, לא עולה שום פיתרון יעיל אחר שיבטיח את בריאות ילדנו.


כזכור בתחילת השבוע בשעות הבוקר עיריית חולון הוציאה הודעה שבעקבות השתתפות במסיבה: כל תלמידי החטיבה העליונה באורט חולון יעברו מחר בדיקות לקורונה .

בהודעה נאמר שביום שישי האחרון התקיימה מסיבה רבת משתתפים מחוץ לחולון, שבה השתתפו גם בני נוער מהעיר. מנהל בית ספר אורט חולון שלומי גנון, שזיהה מספר תלמידים מבית הספר במסיבה בסרטונים אליהם נחשף, פנה לאגף החינוך העל יסודי בעירייה והעלה חשש לפתוח את בית הספר ללמידה.

בשעות הערב פנינו לשלומי גנון מנהל בית ספר אורט חולון והוא אמר למערכת:ההחלטה שהתקבלה, לא הייתה פשוטה, לסגור את בית הספר, לאפשר כרגע למידה מרחוק, ולקיים מאות בדיקות לגילוי נגיף הקורונה לתלמידי החטיבה העליונה.במוצאי שבת הובאה לידיעתי הידיעה כי נערכה ביום שישי, ערב קודם, מסיבה רבת משתתפים, ובה נכחו גם תלמידים מבית ספרנו, כמו גם מבתי ספר אחרים. אדגיש, המסיבה המדוברת לא התקיימה בשטח בית הספר, ולא מטעם בית הספר, אלא כיוזמה פרטית.

ואכן לפי התחקיר שביצענו במערכת מתברר כי המסיבה המדוברת אורגנה על ידי חניכים מתנועת הצופים בעיר ללא ידיעת התנועה וללא ידיעת בתי הספר שהחניכים היו שייכים אליהם.

עוד מתברר כי המשתתפים ששהו במסיבה לא היו רק מבית הספר אורט אלא כנראה מעוד כמה בתי ספר בעיר.

פנינו לתנועת הצופים לבקשת תגובה עם השאלות הבאות:

1.1.שמה של תנועת הצופים שורבב בהקשר לעריכת מסיבה המונית בצל הקורונה תוך הפרת הנחיות הבריאות-אנא התייחסותך לכך.

מתנועת הצופים נמסר: תנועת הצופים לא היה כל חלק בתכנון, ארגון או הפעלת המסיבה ואופיה כמובן אינה עולה בקנה אחד עם ערכיי התנועה והשמירה על בטיחות בקורונה.

2.מה ההנחיות המועברות לחניכיים בנוגע למסיבות או ארועים בחסות הקורונה.?
מתנועת הצופים נמסר:בכוונת הצופים לקיים שיח חינוכי בנושא במסגרת הפעילות השבטית בחולון להסברה בקרב בני הנוער על החשיבות לשמור על הנחיות הריחוק החברתי".

על פי הידוע לנו הפעולות שתוכננו להתקיים היום בתנועת הצופים בחולון יתקיימו בזום וזאת על מנת לשמור על בריאות החניכים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem