כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בואו נעצור את האלימות בהפגנות

האלימות מזכירה את הימים שלפני רצח רבין

ארועי האלימות שהתרחשו בהפגנה במוצאי שבת מסרבים להירגע ואנשי ציבור וראש העיר יצאו בקריאה נירגשת: בואו נעצור את האלימות לפני שיהיה מאוחר!

אמש פרסמנו כאן את קריאתו של מאיר חלבי לקיים ישיבת מועצה מפני חשש מהרצח הבא.

היום, בעקבות אירוע האלימות בהפגנה שהיתה ביום שלישי ברחבת המדיטק בחולון ולקראת ההפגנה שצפויה במוצ"ש, העלה ראש העיר מוטי ששון בחשבון הפייסבוק שלו קריאה נרגשת לתושבים:
הכתובת כבר על הקיר. האלימות מזכירה את הימים שלפני רצח רבין, שהתרחש לפני 25 שנים פחות שבועיים. השנאה יוקדת גם כעת ואם לא נעצור כאן – המחיר יהיה כבד מנשוא, הרבה יותר מהקורונה.
די לפורענות – אין לנו ארץ אחרת וגם לא תהיה. מותר להפגין ולמחות, זוהי זכות בסיסית – אסור בתכלית האיסור להפוך את הוויכוח הפוליטי לאלים!
לקראת סוף השבוע אני פונה אליכם, תושבי חולון, מכל המחנות: אל לנו להידרדר למדרון תלול. בואו נשמור כל אחד על כבודו של האחר. להפגין ולהתווכח כן, אלימות והסתה – לא בבית ספרנו ולא בעירנו!

גם ניסן זכריה חבר המועצה מוטי ששון תתעורר!!! לאור מקרי האלימות החוזרים ונשנים במחאה שמתקיימת בחולון, הגיע הזמן שקולך כראש העיר וכאחראי לביטחון הציבור ישמע בבהירות, עליך לגנות כל מעשי אלימות וכן לדרוש ממשטרת ישראל לפעול בנחישות כנגד פורעי החוק, יש לאפשר קיום מחאה משני הצדדים, מי שבעד ומי שנגד מצד אחד, ומצד שני יש לדרוש ממשטרת ישראל וכן מהשיטור העירוני שתושבי חולון מממנים מכיסם, לפעול להגנה על המוחים ולקיים הפרדה בין המוחים כדי לאפשר מחאה דמוקרטית ללא אלימות. יצירת חיץ בין הצדדים תאפשר מחאה ותרחיק את כל מבקשי המדון והעוינות, כממונה על ביטחון הציבור עליך לפעול לאלתר !!!"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem