כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בושה! בני נוער חגגו בערב יום השואה

בושה! עשרות בני נוער חגגו בערב יום השואה

זעזוע ביום הזיכרון לשואה והגבורה: פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון הפסיקו הלילה פעילות של מסיבת טבע בפארק הנקיק בחולות ראשון לציון. פקחי החברה רשמו 12 דוחות קורונה על התקהלות אסורה כנגד בני נוער וצעירים בני 16-20 מנס ציונה, בת ים וחולון. על פי דיווחי הפקחים במסיבה השתתפו לפחות 25 צעירים שחלקם הצליחו להימלט מהמקום בעת הגעת כוחות הפיקוח למקום.
הפעילות הלילה בוצעה באופן יזום על ידי פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון לאחר שבמהלך שבוע שעבר זיהו רחפני החברה שתי מסיבות בטבע באותו מקום אז הפסיקו הפקחים בסיוע שוטרים את המסיבות ואף נרשמו דוחות.
הלילה, לאחר שהתקבלו בימים האחרונים אינדיקציות על המשך קיום מסיבות במקום פשטו הפקחים על המתחם והפסיקו את המסיבה. במקום הופעלו מערכת הגברה, נמצאו מספר גדול של בקבוקי משקה אלכוהולי וכן מחצלות וכיסאות.
בחברה לביטחון רואים בחומרה את האירוע. במקביל לרישום הדוחות התקשרו הפקחים להורי בני הנוער ועידכונו אותם על מעשי הילדים ועל רישום הדוחות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem