כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

בחירות חדשות בפתח??

ח"כ סילמן פרשה מהקואליציה: "אינני יכולה עוד"

יו״ר הקואליציה עידית סילמן פורשת מהקואליציה וגורמת לראש הממשלה נפתלי בנט לבטל את כל פגישותיו היום לטובת התייעצויוית בנושא. ״אינני יכולה עוד לתת יד למהלכי הממשלה״, אמרה סילמן.

לדברי יו״ר הקואליציה עידית סילמן: "ניסיתי אחדות, כאחת שבאה מעולמות הטוב המשותף, עמלתי רבות עבור הקואליציה הנוכחית. לצערי לא אוכל לתת יד לפגיעה בזהות היהודית של מדינת ישראל ועם ישראל. לא הכל אתם יודעים כי ניסיתי בשקט. לא אוכל עוד להמשיך בדרך זו בשל הערכים והמקום ממנו אני באה. אני מפסיקה את חברותי בקואליציה ואמשיך לנסות לשכנע את חבריי לחזור הביתה ולהקים ממשלת ימין. אני יודעת שאינני היחידה שחשה כך.

הזהות היהודית של מדינת ישראל היא זכות קיומנו כאן, זה הלב שלנו, זו המהות שלנו. פגיעה, ללא כל התחשבות בציבור ובערכים שאותם אני מייצגת היא קו אדום מבחינתי.

התגובות לצעד שנקטה בו סילמן כבר מגיעות הבוקר –
יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר: "עידית סילמן קנתה את עולמה בשעה אחת. מגיע לה שאפו על האומץ. הצעד שלה מחזיר את החיוך לעם ישראל ומקווה שבקרוב נחזיר השלטון לעם ונשלח את ממשלת השמאל הקיצונית שבזמן כל כך קצר גרמה לנזקים כה אדירים הביתה- כל הכבוד עידית! עם ישראל חי!!!!"

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין: "אני מברך מכל הלב ובהערכה עמוקה את ח"כ עידית סילמן, שעשתה הבוקר את המעשה הנכון, את המעשה הציוני והודיעה על הפסקת חברותה בקואליציית השמאל. ח"כ סילמן, בצעד שעשתה, מצילה את מדינת ישראל מתהליך מסוכן וחסר תקדים של פגיעה עמוקה באופי היהודי של המדינה וביסודות קיומה. אני קורא לכל מי שנבחר בקולות בוחרי הימין ללכת בדרך שסללה ח"כ סילמן ולעשות כמוה".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem