כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ביוזמת אילנית הרוש יגיע שר הבריאות ניצן הורוביץ לביקור במרכז הגריאטרי "המלבן"

הורוביץ נעתר לבקשתה של הרוש לסייר במקום

ביוזמת אילנית הרוש, יו"ר סיעת מרצ ראשון לציון חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק בריאות הציבור, הבוקר יגיע שר הבריאות ויו"ר מפלגת מרצ ניצן הורוביץ לביקור במרכז הגריאטרי "המלבן". הורוביץ נעתר לבקשתה של הרוש לסייר במקום על מנת לבחון את דרישת הנהלת המרכז הגריאטרי והתושבות ותושבי העיר להשאיר את דיירי המרכז במקומם ולהמשיך לקלוט למקום דיירים חדשים אשר משוועים לטיפול.

"לא ייתכן שהמרכז הגריאטרי ייובש מתושביו,. "מהרגע שחברי ניצן הורוביץ התמנה לשר הבריאות, אנחנו משוחחים באופן רצוף על הנושא. מבחינתי ההתערבות האישית שלו בעניין היא מסר חשוב מאוד", הוסיפה הרוש.

לפני מספר חודשים התקיימה ישיבה של הנהלת בית החולים הגריאטרי בהשתתפותה של הרוש, ובה התחייבה לעשות הכל כדי לסייע למרכז ולדיירים הנפלאים ששוהים בו. "זה המסר העיקרי של הביקור ואני תקווה שבתום הביקור נוכל לצאת עם חדשות אופטימיות יותר"
הסיור של השר במרכז הגריאטרי יחל בסיום הטקס לפתיחת המחלקה להפרעות אכילה ע"י מרכז רפואי שמיר-אסף הרופא ומיד לאחר הסיור ישיבה עם הנהלת המרכז הגריאטרי

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem