כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ביום שישי הקרוב מרוץ ראשון לציון חוזר

כל הפרטים על הרישום ולוח הזמנים של המרוץ

לאחר שנתיים של הפוגה, מרוץ ראשון לציון יתקיים ביום שישי הקרוב עם מגוון מקצים לטובת הציבור הרחב. כמו כן, יתקיים מקצה לאנשים עם מוגבלויות ומקצה לילדים קטנים. ההרשמה למרוץ נסגרת ביום שני (28 למארס) – מהרו להירשם.
ראש העירייה, רז קינסטליך: "הזדמנות נהדרת לפעילות ספורטיבית עבור המשפחות בראשון לציון"._

מרוץ ראשון לציון חוזר. אחרי שנתיים של הפסקה בגלל נגיף הקורונה, ביום שישי (1 לאפריל) יתקיים מרוץ ראשון לציון עם מגוון מקצים לציבור הרחב. נקודת הזינוק וטקס הסיום יהיה באצטדיון האתלטיקה העירוני. כל משתתף יוכל לבחור באיזה מקצה לקחת חלק – 10 ק"מ, 5 ק"מ, או 2.2 ק"מ. לצד המקצים התחרותיים הללו, יתקיימו גם מקצים עממיים – 2.2 ק"מ לתלמידים, מקצה משפחות, מקצה 1,200 מטר לתלמידי כיתות ה'-ו', מקצה 500 מטר לאנשים עם מוגבלויות ומקצה 250 מטר לאפרוחים.

הרצים במקצים התחרותיים יקבלו חולצה ומספר חזה, כאשר השבב מוצמד אליו. ראש העירייה, רז קינסטליך, יזניק את המרוץ התחרותי ל-10 ק"מ, ואף ייקח חלק במרוץ ל-500 מטר המיועד לאנשים עם מוגבלויות. כל משתתף בכל אחד מהמקצים יקבל בסיום מדליה על ההשתתפות.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "מרוץ ראשון לציון הוא הזדמנות נהדרת לפעילות ספורטיבית עבור כל המשפחה. דאגנו השנה למגוון רחב של מקצים, כך שכל אחד יוכל להירשם למקצה המיועד לו. לצד המקצים התחרותיים, יש מקצים עממיים ומקצה לאנשים עם מוגבלויות ולאפרוחים. תושבי ראשון לציון ידועים באהבתם לספורט, ואני מחכה לראות אותם משתתפים במרוץ".

המרוץ מתמקד בשטחים הפתוחים של העיר, נוף חולי מדהים ועובר דרך שכונות מערב העיר – נאות אשלים, פרס נובל ונווה דקלים, ומלווה באנרגיות טובות ואוירה צעירה. המרוץ נחשב למרוץ מהיר בהשתתפות מיטב הרצים הטובים בישראל. לאורך המקצים של 5 ו-10 ק"מ ימתינו עמדות מים לרצים.


הפרס למקום הראשון (גברים/נשים) במקצה ל-10 ק"מ עומד על 2,500 ₪, מקום שני יזכה ב-1,500 ₪ ומקום שלישי ב-1,000 ₪.

כאמור, ישנם מגוון מקצים למשתתפים והרישום אליהם נסגר ב-28 למארס בשעה 10:00.

לרישום ולתאור המרוץ: https://rishon.runisrael.org.il

ללוח הזמנים של המרוץ: https://rishon.runisrael.org.il/iaa/category/16705

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem