כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ביצע 29 עברות בקטינים

הקטינים היו בגילאים 14-18

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה אמש(ראשון) כתב אישום לבימ"ש השלום בעיר נגד ,תושב חולון בן 37, בגין ריבוי עבירות של מעשה מגונה במרמה, ניסיון למעשה מגונה במרמה והפרת צו פיקוח. הנאשם ביצע את העבירות ב- 29 נפגעי עבירה- קטינים ובחורים צעירים. הקטינים היו בגילאים 14-18.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אורן חיים, הנאשם הינו מפוקח מין, אשר נאסרו עליו התחברות עם קטינים ממין זכר והורדה וגלישה ברשתות החברתיות. במהלך אוגוסט 2019 הוריד הנאשם אינסטגרם למכשיר הטלפון הנייד של אמו ונרשם לרשת החברתית בשם הבדוי "מאיר לוי".

מאז במשך מספר חודשים, פנה הנאשם באינסטגרם לקטינים וגברים צעירים ברשת, הציג עצמו במרמה כמפיק מוזיקלי שמחפש ניצבים לקליפ עבור זמר צעיר ואף הבטיח להם תשלום בעבור השתתפותם בקליפ. הנאשם טען שהוא זקוק לצילומים של הקטינים בתחתוני בוקסר על מנת לבחון את התאמתם לתפקיד. תלונות של מספר קטינים ליחידה 105 בלהב 433 שבמשטרת ישראל, העוסקת בהגנה על קטינים במרחב המקוון, הובילה לחשיפת פעילותו של הנאשם ולמעצרו.

בבקשה המעצר עד תום ההליכים כתב עורך הדין חיים כי "..חומרת העבירות המיוחסות למשיב, טיבן ונסיבות ביצוען מלמדים על מסוכנותו המינית המופלגת. המעשים המתוארים בכתב האישום, מציירים תמונה מדאיגה של משיב המשחר לטרף, באשר הוא אורב לבחורים צעירים וקטינים ברשתות החברתיות, מנצל את תמימותם, תוך שימוש בעורמה ובמניפולציות אינסוף, הכל על מנת לספק את תאוותו המינית הקלוקלת…"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem