כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ביקור ערים תאומות ברלין-בת ים

מרטין היקל, ראש עיריית נויקלן – עיר תאומה לבת-ים מברלין גרמניה הגיע לביקור ראשון כדי לקבוע שיתופי פעולה

ראש העיר, צביקה ברוט: "כבוד גדול עבורנו לארח את ראש עיריית נויקלן בביקורו הראשון בבת-ים. אני רואה חשיבות רבה בהעמקת הקשרים עם עיריית נוקילן ושיתוף הפעולה בכל נושאי התרבות, החינוך ורווחה"

במסגרת הפעילות העירונית לעידוד קשרי החוץ והערים התאומות אירחה עיריית בת-ים היום (17/2) משלחת מהעיר התאומה נויקלן מברלין גרמניה, אחת מעשר הערים התאומות של בת-ים.

ראש העיר מרטין היקל וחברי המשלחת ביקרו באתרים נבחרים בעיר ונפגשו עם ראש העיר, צביקה ברוט וחברי הנהלת העיר.בהמשך, תערוך הנהלת העיר בהובלת ראש העיר, צביקה ברוט, ארוחה חגיגית יחד עם המשלחת.

ראש העיר, צביקה ברוט, בירך את חברי המשלחת בראשות ראש העיר: "כבוד גדול עבורנו לארח את ראש עיריית נויקלן בביקורו הראשון בבת-ים. אני רואה חשיבות רבה בהעמקת הקשרים עם עיריית נוקילן ושיתוף הפעולה בכל נושאי התרבות, החינוך ורווחה. בת-ים ונויקלן ערים תאומות כבר כ-40 שנים, אבי היה בשנת 1978 במשלחת בנויקלן ואני שמח לארח משלחת משם מזה שנים רבות."


ראש עיריית נוקלן, מרטין היקל הודה לראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, על האירוח וחידוש שיתוף הפעולה שרק הולך ומתחזק, ואמר: אנחנו רוצים להתחיל היום את החידוש של השותפות וגם להזמין משלחת שלכם אלינו. יחד נמשיך לפעול על מנת ולהעצים את הקשר המיוחד בין שתי הערים."

בת-ים היא עיר תאומה של עשר ערים בעולם: ליבורנו, איטליה;אנטליה, טורקיה; נויקלן, ברלין, גרמניה;וילרבן, צרפת; אאוריך, גרמניה ;ולפראיסו, צ'ילה; קוטנו, פולין;קרגוייבץ, סרביה ;ויניצה, אוקראינה ;קוסטרומה, רוסיה.

צילומים: Bea bar kallos

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem